Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddos, is de kick verslavend?

paddos, is de kick verslavend?

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tussen de eerste en de tweede keer zat heel erg lang, meer dan 6 maanden ofzo. Na de tweede keer (hawaiiaanse) dacht ik eerst van "zo heftig wil ik niet meer gaan", maar ik las hier na een paar dagen een trip report van iemand die het na 8 dagen alweer wilde, toen dacht ik ja ik heb ook weer zin! Ik had nog steeds geen zin om weer zo hard te gaan hoor, daarvoor moet je echt wel in een vertrouwde omgeving zijn, maar ik had echt zin in de mexicaantjes die ik de eerste keer dus had.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja soms na een lichte trip de dag erna ookal wel weer zin gehad.

maar nog nooit van iemand gehoord die een keiharde trip gehad heeft en de dag erna meteen weer wou. :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb altijd zin om te trippen zodus...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
flashkop zei:
Heb altijd zin om te trippen zodus...
Klik om te vergroten...

Idem...
Is best kut soms.
Ik ben niet snel voldaan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, als ik het zou kunnen betalen en het zou lukken ivm met omgeving echt elke dag, maar dat lukt algoed niet en ik weet het bij 1of2* per maand te houden, een paar dagen voor de kerst lukte dit echter niet zo goed meer...
Ik ben toen echt vaak naar de shop geweest om paddo's in te slaan tesamen met lsa, de zegeltjes vlogen er ook door, tot die dag dat ik tijdens men trip besefte dat ik mss wel niet zo goed bezig was, nu is het al sinds nieuwjaar geleden maar volgende week weer dmt, kan het niet laten...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ceko zei:
Tussen de eerste en de tweede keer zat heel erg lang, meer dan 6 maanden ofzo. Na de tweede keer (hawaiiaanse) dacht ik eerst van "zo heftig wil ik niet meer gaan", maar ik las hier na een paar dagen een trip report van iemand die het na 8 dagen alweer wilde, toen dacht ik ja ik heb ook weer zin! Ik had nog steeds geen zin om weer zo hard te gaan hoor, daarvoor moet je echt wel in een vertrouwde omgeving zijn, maar ik had echt zin in de mexicaantjes die ik de eerste keer dus had.
Klik om te vergroten...

Ik wacht ook nog met hawaiiaanse. Die mexicaanse trip was heel vriendelijk. Best heavy, maar de volgende keer ga ik een hele portie pakken, nou ja, na een paar uur kijken of ik de andere helft bijpak.

Maar ja, wanneer is dat dus? En in je eentje trippen? Als je geen tripmaat kan vinden?
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er een keer aan zitten denken om in mijn eentje te trippen, maar dat doe ik toch maar niet hoor. Ik denk dat ik gewoon angstaanvallen krijg en gek word :)

Maar da's het probleem meestal inderdaad, om een tripmaat te vinden... zoveel mensen doen het nou ook weer niet. Hoewel het in Amsterdam makkelijker zou moeten zijn om er eentje te vinden dan in Zoetermeer! :rolleyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
De ervaring die ik had was zooo fantastisch, ik wil het snel weer!

Maar mijn tripmaat had het iets moeilijker tijdens de trip. Misschien wil hij het pas weer na 6 maanden, áls hij het nog wil.

:confused:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na een paddotrip hoef ik voorlopig niet meer
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik op het einde zo'n filosofische trip heb gehad, dan hoef ik even niet meer. Maar er zijn momenten die je weer snel wilt beleven, zoals heftige hallicunaties en geluid.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had echt NIETS onprettigs ervaren. Wel logisch misschien, met alleen een halve portie mexicanen.

Ik was wel filosofisch, maar dat ben ik (en mijn tripmaat) altijd al. Daar vind ik niets onprettigs aan.

Ik wil weer die euforie voelen, dat gelukkige gevoel, wat bijna onverdragelijk was. Zo lekker. En de visuals waren heel fijn om mee te maken.

Ik hoop echt dat een hele portie mij meer van mijn stuk zal brengen, en dat de wil om die kicks weer te hebben wat sneller weggaat...
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heftig!

Ceko, hoeveel tijd zit er bij jouw tussen twee paddo trips?

Ben benieuwd naar meer reacties!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi mede psychonauten.

Ik lees vrij vaak dat paddos geestelijk niet verslavend is, en de drang naar een volgende portie vrij klein is.

Bij mij is dat niet zo: Ik had vrijdag de helft van de lichte mexicaanse soort, en sindsdien denk ik elke dag aan de volgende keer. Het was een van de mooiste dingen die ik ooit heb beleefd!!! Het was divine, goddelijk! totaal geluk, en blijdschap!Ik denk steeds aan de volgende keer. Is het volgende week? de week erna?

Ik weet dat de tolerantie van het lichaam van mij vereist om het pas na een maand weer te doen, maar is elke maand veel? Wat is verantwoordelijk? Natuurlijk verschilt dat, maar als gemiddeld, werkend volwassen mens, wat is dan jullie mening?

Zijn er mensen hier die ook die sterke zin naar die kick, die zevende hemel missen, na de trip. Meteen weer zin hebben?

Slijt dat gevoel?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat je beschrijft heb ik ook met XTC en LSD. Maar hoe leuk het ook is, je wilt zeker niet dat je tolerantie omhoog schiet, en je er in de toekomst minder van kan gaan genieten. Dus probeer zoveel mogelijk uit je ervaringen te halen, en wacht uit principe minimaal een maand voordat je weer in de wondere wereld van het hoger bewustzijn gaat begeven. Langer wachten komt de intensiteit alleen maar ten goede.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jah, dat is het antwoord waar ik wel naar zoek :grin: thanx

Als ik vrij snel trek krijg, dan moet ik het uitstellen.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laatste keer had ik ook meteen weer trek! En dat bleef inderdaad maar door mijn hoofd spoken totdat ik weer nam. Daarna had ik even geen trek meer maar als je eenmaal weer denkt van "hmm, heb eigenlijk weer zin" en er is iemand die wel mee wil doen dan kan de tijd niet snel genoeg gaan.

Komend weekend weer :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."