Mooi topic sprit quest.
Vanavond twijfel ik om een lichte trip te maken, maar wel voor het eerst alleen. Ik ben erg benieuwd...maar misschien durf ik niet alleen.
Als ik trip dan gebeurt het vaak spontaan, opeens heb ik er trek in. Geen werk, of school de dag erna. Inderdaad, zo veel mogenlijk moet op rolletjes lopen.
Bij voorkeur met mijn beste vriend de drugs halen in centrum Amsterdam, en misschien nog wat spacen op een joint in de middag. Knetterstoned naar dvd's kijken in een winkel ofzo...Dan naar de smartshop.Tijdens de trip zweer ik de joints in elk geval af. Die verpesten het voor me.
het liefst neem ik ze vrij laat in, ben een avond tripper
2100, 2200 uur de paddo's fijnhakken, en naar voorkeur consumeren met thee, of soep. (ik ga ze ook eens puur eten)
Meestal voel ik al na 10 minuten wat, en is het eerste uur de grootste verwarring aanwezig. Mijn beste vriend heeft een 7 foot pooltafel in zijn huis! Dat is echt superchil! We poolen elke keer, al 8 jaar. maar poolen lukt niet meer tijdens de trip. De laatste keer heb ik een uur verliefd naar het pooltafel-laken en de ballen zitten kijken. Ik probeerde één potje, maar ik voelde geen zwaartekracht bij mijn armen, heel raar; ikvoelde de keu niet.
Dus ja: Muziek opzetten, bij voorkeur echt SPACE muziek. Zoals de soundtrack van de film Blade Runner, een science fiction klassieker met Harrison Ford en Rutger Hauer. En vreemd zijn, je vreemd voelen, en dolgelukkig! TV is opeens vreemd. Een andere wereld, en het is opeens lastig om je op dat scherm te concentreren.
Pc games, of playstation, wat ik best vaak doe, lijkt opeens vrij ondoenlijk. En idd, dan met flow meegaan, van liefde, hoop, maar ook redeloosheid.
Gewoon jezelf ZOOO VET voelen, dat NIETS je kan maken. Je vraagt je af, waarom voel ik mij zo, zo, zo, FIJN.
Dat gevoel wil ik 2 uur voelen, en dan ben ik als verdoofd. Praten wordt steeds makkelijker, en vanaf de piek langzaam kijken hoe je je
voelt.
Het is altijd een vaag moment, als je beseft, nog vaag trippend, dat je weer normaal aan het worden bent. Dat de reis is afgelopen...
En dan bijpakken
![:grin:]()
![:grin:]()
Vanavond HÉÉL misschien alleen trippen, maar ik weet het nog niet zeker hoor...!