Hey mensen
WHOOOW, wat was dat een vette trip! En dat met een halve portie mexicaanse, volgende keer neem ik een hele!
Visuals, intens gelukkig gevoel, lachen, het was echt waanzinnig. Ik maak nog een report, het moet wat bezinken.
Een paar mindere aspecten waren na 10 minuten een bodyload met misselijkheid, mijn tripmaat had dat ook. Dat duurde een uur, maar verdween daarna totaal
![:grin:]()
!
Wat ook minder was is dat ik heel plots terugknalde, visuals waren weg, en het algehele gelukkige trippende gevoel zwakte af. Toen ik besefte: Ik word weer normaal, toen vond ik dat erg jammer...
Maar ja, de volgende keer kan altijd een hogere dosis zijn, of sterker.
Dit was pas het begin....
![:sunglasses:]()