Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmexicaanse of philosophers stones (truffels)??

mexicaanse of philosophers stones (truffels)??

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
billyLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb gister voor het eerst getript, halve portie droge mexicaanse, sjezus wat was ik in chaos zeg!!!!

wilde eigenlijk truffels, maar vriend van me wilde niet, tja dan maar mexicaanse d8 ik, heb echt genoten maar weet nu ZEKER wat een mindfuck is, het echt heftig....

willen jullie mijn verhaal lezen bij tripreports??? want ik wil graag weten of het normaal is wat ik mee maakte, ik werd ongelooflijk gevoelig! vooral voor negatieve gevoelens, verdriet enz... (niet de hele trip hoor)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo's kunnen je gewoon idd heel sterk versterken, daarom word ook geadviseert goed in je vel te zitten alvorens je gaat trippen
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
DonnieDark0 zei:
Hebben veel mensen dat als je in een trip zit het dagelijks leven zo stom lijkt. Als je dan nadenkt dat iedereen elke dag hetzelfde ritme meemaakt: (slapen eten werken eten slapen) Lach ik me altijd helemaal kapot en het lijkt zo verschrikkelijk onzinnig op dat moment :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ik inderdaad bij mijn paddotrips ook gehad. Het hele concept van tijdsverloop snapte ik niet meer. Heerlijk om tijdloosheid te ervaring :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."