Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEten en Paddo's

Eten en Paddo's

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ga morgen EINDELIJK weer is paddo's doen , ik heb het al meerdere keren gedaan waaronder hawaaiiaanse , mexicaanse en philosipher stones.

Ik heb mijn eigne kweeksetje en ik heb ze gedroogd en wil ze morgen lekker opvreten met een paar vrienden :grin:, aangezien dat voor hun allemaal de eerste keer is wil ik wel een paar dignen eff zeker weten het plan is om om 11 uur te veramelen en dan de paddo's op te eten bij een vriend thuis ( we hebben 1 tripsitter ). We willen gewoon lekker gaan spacen en we hebben ook suiker voor als het fout gaat etc. park is vlakbij dus dat komt allemaal wel goed , maar hoe lang van tevoren raden julie me aan om niet te eten ?
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik eet meestal iets kleins rond 14u, en dan eet ik om 21u mijn paddo's op.

Je kiest het zelf. Hoe minder er in je maag zit hoe harder je ze voelt.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op het gebied van eten ben ik een man van principes, ik moet een fatsoenlijke avondmaaltijd hebben, dus ik ga niet om 20:00 al trippen (wel eens gedaan, maar dat was in m'n 'begintijd'). Ik wacht ook wel een paar uurtjes na m'n laatste maaltijd alvorens te gaan trippen. Zorg gewoon dat je minimaal 3 uur ofzo van te voren niks op hebt.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wacht meestal iets van 3uur :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik onthoud mij van elk voedsel voor ongeveer 8 uur (ja lang kweet) dan die paddestoelen kanen!

Best kans dat ik zondag flink paddestoelen ga kanen, ze zijn immers droog nu!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik eet de avond ervoor meestal alleen groente, en de dag zelf helemaal niets of ook alleen groente en fruit en ik drink veel water. Dat lege gevoel in m'n maag vind ik niet storend; het herinnert me er aan dat ik ga trippen. Het is niet alleen een lichamelijke voorbereiding maar ook juist een geestelijke voorbereiding bij mij. Ik vind dat zelf heel prettig, maar gewoon drie uurtjes niet eten van tevoren is ook prima :mrgreen:

Fijne trip toegewenst!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb tot en met een kwartier/half uur van de voren gegeten of uren, maar ik eet dus altijd heel weinig, ik eet sowieso weinig.. maar bij mij gaath et altijd goed, nog nooit van gekotst, en altijd maar heel licht misselijk.

Ik raad muntthee aan, dat helpt namelijk als je ze al gegeten hebt. Maar ik zou zeggen eet.. 4 uur van de voren niet, want in 4 uur is alles uit je maag, zo lang duurt dat. Langer wachten is dus ook niet nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."