Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

26 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LegalsmokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kratom kunje in vele vormen krijgen, bladeren, poeder , resin en extract. De meeste mensen zullen de eerste keer weinig effect merken omdat Kratom een (volledig legaal) middel is dat je moet leren waarderen.

De bladeren kun je eigenlijk alleen maar gebruiken om er thee van te zetten of om te kauwen (vreselijk bitter), omdat je er minimaal 5-10 gram van nodig bent. Het poeder is ongeveer 2.5-3x zo sterk als de bladeren en kan ook gebruikt worden om te roken of je kunt het mixen door drank of iets dergelijks. Het extract kun je roken of eten.

Zorg bij het roken van Kratom altijd voor een goede verbranding. Bij het eten van Kratom duurt het ongeveer 15-30 minuten voordat je iet merkt en de effecten kunnen 6-8 uur aanhouden.

Voor een normale dosis gebruik je 5-10 gram bladeren, 3-5 gram poeder, 1-2 gram resin of +/- 1 gram extract (afhankelijk van de sterkte). Afhankelijk van wat je voelt kun je de dosis hoger of lager maken.

Een bekend verschijnsel bij Kratom is het misselijk worden. Dit kun je voor komen door Kratom op een lege maag in te nemen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raad 30 gram extract aan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voel je dan billy?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
weinig tot niets :tongueout:

edit: weet niet of mijn opiaat tolerantie hier wat mee te maken heeft, maar ik denk het wel.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb eindelijk wel effect van kratom, jointje rollen, rustig oproken, ik persoonlijk word er wel goed stoned van,

maar deed het ongeveer 3 weken elke dag, 1 of 2, en toen het bijna op was, de laatste 4 jointjes, werd ik na 1 jointje, heel depressief en begon ik te wenen omdat de wereld 'waardeloos' was, dus, sindsdien niet meer gebruikt, en ben niet meer van plan om te gebruiken,

was echt raar en eng....
l
lxflxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een dosis van ongeveer 6 gram resin gaf het mij wel een chill effect. Ik had er "thee" van gemaakt door gewoon heet water op een klomp hars te gieten en er wat honing en citroensap bij te doen voor de smaak. Even roeren en klaar is kees. Best goed te drinken, doet een beetje denken aan een beker vloeibare oorsmeer :beer:

De eerste effecten kwamen na 15-30 minuten. Lichamelijk voelde ik me lekker ontspannen, en mentaal blijf je er helder en actief van met die dosis.

Op zich een leuk effect dus, maar niks bijzonders. Het is fucking duur, heel erg smerig en bovendien hield ik er een kater aan over, die erg leek op een alcoholkater. Kotsen, koppijn... nee van mij hoeft het niet meer.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals over de meeste natuurlijke empathogenen (behalve paddo's) hoor en lees ik verschillende reacties heel veel mensen voelen niets en sommige voelen het een beetje en sommige mensen voelen het gelukkig wel goed :). Dat vind ik toch wel erg jammer want het is inderdaad aardig duur en als je dan niets voelt maarja ik ga het toch proberen ben erg benieuwd wat voor effect het zal geven op mij.

Ik kan het gewoon bij ons in de smartshop halen omdat ik las dat het moeilijk te verkrijgen is. Ik heb geen idee of ze daar die bladeren verkopen of andere dingen.

Ik gaat over een weekie of 2 ff kratom halen en dan denk ik roken en thee van zetten ben benieuwd.

Ik wil het in iedergeval is meemaken voel ik neits dat zou jammer zijn.

:sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."