01-01-2024, 00:00#4 azgaza zei: Doodkapje zei: ik denk dat dat voor iedereen een beetje persoonlijk is... Klik om te vergroten... Dat denk ik ook. Klik om te vergroten... nattuur is saai na 8 keer gehad te hebben vindk persoonlijk je past je altijd naar je omgeving aan, ik toch in iedergvl