Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthee

thee

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo wij zijn van plan dit weekend voor het eerst paddos te gaan proberen mexicaantjes nou willen wij er thee van zetten wij zijn met 3 man allemaal rond de 75 kilo.
hoeveel gram is verstandig om in het water te gooien dat we met z'n 3 kunnen opdrinken.
ps ik heb 5x 30 gram besteld .

vr gr wappie :mrgreen:
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke maar is dat wel verstandig 3 volle porties voor beginners want bijna iedereen zegt halve porties maar ja dat is nou net de vraag kijk wij zijn wel wat gewend met pillen bv .
maar we willen het goed krijgen of is het zo dat je ernaa bij eet dat je het ook wel goed krijgt.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor thee zou ik niet beginnen met 1 hele portie aangezien het sterker is dan gewoon eten (en korter meen ik). Als ik jou was zou ik gewoon elk 1 portie opETEN en die andere 2 porties verdelen ongeveer 4 uur na het innemen zodat je trip verlengt. Maar aangezien het je 1e keer is pas op met wat je doet serieus anders voel je je fockop.


-Flinter
P
PirkiePowerrLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaa Flinterr
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#5
oke dan doen we dat maar als je later bij eet wordt je tripniet sterker dus je verlengt het alleen maar :openmouth:
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#6
wappie zei:
oke dan doen we dat maar als je later bij eet wordt je tripniet sterker dus je verlengt het alleen maar :openmouth:
Klik om te vergroten...


Klopt je trip verlengt (hij zal op dat moment natuurlijk wel IETS harder worden maar niet dat je egt zegt van wauw). Als je nog andere vragen hebt over wat je het beste kan doen of wat het leukste is tijdens een paddo trip vraag het me gerust :P. Je mag me anders wel toevoegen op msn als je vragen hebt me msn staat in men profiel (tevens ook men mail adress).


-Flinter
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wappie zei:
oke maar is dat wel verstandig 3 volle porties voor beginners want bijna iedereen zegt halve porties maar ja dat is nou net de vraag kijk wij zijn wel wat gewend met pillen bv .
maar we willen het goed krijgen of is het zo dat je ernaa bij eet dat je het ook wel goed krijgt.
Klik om te vergroten...

ik heb voor mn eerste keer een halve portie gegeten en was al heerlijk, je kunt beter iets te 'weinig' voelen dan ineens te veel te eten
w
wappieLid
01-01-2024, 00:00
#8
check je email effe flinter
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind paddothee kort maar wel heftig.
Ik zou er ook 3 porties ingooien met 3 man.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zou er gewoon 3 porties in doen..
dus 3 keer 30 gram..

1 portie is niet voor niks 1 portie, het is meestal al sterk genoeg (vind ik dan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."