#1
12.5 voor 2 capsules is al een dikke rip.
Ik heb al eens zon capsule geconsumeerd en niks van gevoeld.
Je koopt beter gewone lsa zaden.
Nu, probeer het toch en maak er het beste van.
Have fun en laats eens weten hoe het was.
Ik heb al eens zon capsule geconsumeerd en niks van gevoeld.
Je koopt beter gewone lsa zaden.
Nu, probeer het toch en maak er het beste van.
Have fun en laats eens weten hoe het was.