Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsa-capsulles

lsa-capsulles

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#1
12.5 voor 2 capsules is al een dikke rip.

Ik heb al eens zon capsule geconsumeerd en niks van gevoeld.
Je koopt beter gewone lsa zaden.
Nu, probeer het toch en maak er het beste van.

Have fun en laats eens weten hoe het was.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik en men meisje hebben eergisteren lsa-capsules gehaald in de smartshop : 12.50 voor 2 capsulles
heeft iemand hier ervaring mee?
dit is onze eerste keer trippeuh :mrgreen:
weet iemand ook hoe je het het beste kunt gebruiken ?
alle info is welkom :tongueout:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaak merk je bar weinig van capsules van de smartshop, maar wie weet voel jij er ineens toch veel van. Dat verschilt gewoon per persoon. Zorg gewoon dat je in een fijne setting zit en zorg dat je een (redelijk) lege maag hebt. Ik weet niet of vitamine C het effect verminderd anders zou ik daar ook maar wat van inslaan voor de zekerheid.


Now we're on the subject, weet iemand of het ok is om de eerste keer meteen 5 hawaiian baby woodrose zaden nemen? Ik hoor vaak dat je van 3-4 een erg lichte trip beleefd.

thx
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, neem er maar direct 5.

Als je het nog te licht vindt, wat goed mogelijk is, neem er dan maar nog 1-2.

Zorg wel dat je het op de juiste manier consumeerd.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er inderdaad bitter weinig van gevoeld setting was nochtans prima.
in het zonnetje in een wei met dekentje niemand in de buurt.
onze gloednieuwe bong wat weed . kvoelde me wel wat anders maar kan niet echt een naam op het gevoel plakken.meer vrolijk ofzo
al bij al khad er meer van verw8 .wel niet misselijk geweest fzo.
kan het zijn omdat wel nogal wat weed gerookt hadden dat het niet fel werkte? we hebben in afwachting nog eentje gerookt toen we het net genomen hadden.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
binnekort mss fhilossifers (schrijf ik het juist) stone mss proberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."