Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssalvia aansteken

salvia aansteken

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb 1 gram salvia (5x) gekocht, met een pijpje erbij, en gaasjes ofzo..
Het is dus zon soort pijpje
http://www.smartbull.net/product_thumb. ... =150&h=150

Moet ik gewoon een gaasje in het pijpje stoppen, 1 dosis salvia en dan een aansteker/kaars onder het pijpje houden?

If not, kan iemand ff uitleggen hoe het moet ? :grin:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol, neen niet eronder

Je houdt je vlam vlak boven de salvia en zuigt. Zo wordt de vlam in je pijp getrokken, en kan het vuur de salvia verbranden. Dat is min of meer het principe van elke pijp.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
rook inhouden zo lang je kan :) Met een puurpijpje gaat dit alleen vaak vrij moeilijk omdat de rook vrij heet is.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#4
is 1 gram genoeg voor met zn 3en? En hoelang moet ik het inhouden? (de rook)

thanks in advance, ga het vanavond doen.. wish me luck :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het zeker niet met een puurpijpje doen.



Beter maak je een gat in een frisdankfles en monteer je het pijpje er waterdicht in zoals op het plaatje. Vullen met water, maar wel opletten dat de Salvia niet nat wordt.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
1)waarom prik je in godsnaam het gaatje niet boven het waterniveau? anders lekt het toch zoiezo,
2)het wordt aangeraden om een stormbrander te kopen.
3) je hebt de grappigste avator ooit
:wave:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is ook belangrijk dat je je pijp aansteekt met een hele hete vlam, dus kun je beter een gasbrandertje gebruiken.

Ik heb voor het roken van salvia bij de gamma zo'n gasbrandertje gekocht, koste maar 10 euro en je kan er een aansteker in doen voor het gas.

t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zal het onthouden voor de volgende keer, ga het over een half uurtje doen..

Kijken of het zo ook lukt :)
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik werd er alleen erg high van.. of zoiets..

een uur later nog een keer geprobeert, waardoor ik ineens paranoia werd doordat iedereen door elkaar praatte..
Begon ineens te schelden, werd boos op iedereen..

Ik heb nog niet getript, maar heb al wel gemerkt dat het een duistere drug is.. niet mijn ding.. :smilingimp:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
thor zei:
Ik werd er alleen erg high van.. of zoiets..

een uur later nog een keer geprobeert, waardoor ik ineens paranoia werd doordat iedereen door elkaar praatte..
Begon ineens te schelden, werd boos op iedereen..

Ik heb nog niet getript, maar heb al wel gemerkt dat het een duistere drug is.. niet mijn ding.. :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Set & Setting vriend, salvia is niet iets om zomaar ff te doen met een groep vrienden, dit is een zware psychedelic maar zeker geen kwade geest. Neem het in stilte in een donkere kamer of met een mindfold op (te bestellen via azarius), dan zul je nog eens wat mee kunnen maken.
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het voelde iniedergeval wel heel evil, misschien nog maar een keer proberen als ik op mezelf woon.. :)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
thor zei:
Het voelde iniedergeval wel heel evil, misschien nog maar een keer proberen als ik op mezelf woon.. :)
Klik om te vergroten...

Gewoon met maximaal 2 vrienden erbij, wij doen altijd die mindfold op en de rest is dan helemaal stil, gewoon ff in Uitjebol lezen ondertussen. :) Zo is het het meest relaxed om te doen. Een keer deed ik het ook met 4 vrienden erbij en had ik hetzelfde, eentje zat me te filmen en ik flipte helemaal, werd superboos en volgens een maat leek het net alsof ik op het punt stond om iemand op z'n bek te slaan...
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://youtube.com/watch?v=j2EIiD433PI& ... ed&search=
Die lach is echt eng :mrgreen:

http://youtube.com/watch?v=wB-m0znjQtg& ... ed&search=
Hij heeft wel ontzettend lol..

"I'm an oreo cookie!" "why am I all wet"


zo zou ik het ook wel willen, lekker relaxed :grin:
http://youtube.com/watch?v=wB-m0znjQtg& ... ed&search=
"you wanna go for a walk?" "yea, if I was in one piece :grin: "

Deze heeft 100x extract :openmouth:
http://youtube.com/watch?v=T4rDw2Vxjio
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net een report op erowid gelezen, dat iemand zijn tijdsbesef totaal kwijt was. En dat hij 3 andere levens had geleefd, als andere personen. Hoe ziek is dat. Ik kan het me gewoon totaal niet voorstellen.

Dat was dus wel met hoge extracten (dus ook hoge dosis salvorin A), wat een vette ervaring lijkt me dat! In andere dimensies komen, dimensies die wegvallen, bijvoorbeeld tijd, andere personen/objecten worden.

geweldig, het trekt me steeds meer :grin:

Het schijnt ook een enorme hype in de U.S. te zijn, in lage dosis als vervanger van van hash, hoge dosis op partys(niet de juiste plek), of in donkere kamertjes. Iedereen raad het elkaar aan om het te gebruiken voordat het verboden wordt, denkt iemand dat het in NL ook nog zon hype zou gaan kunnen worden? En zou kunnen dat het binnen korte tijd verboden wordt?

If so, dan ga ik ff wat inslaan voor verdere experimenten :grin:

Heeft iemand nog iets boeiends te vertellen over sally D?
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog niet, hoop na dinsdag wel, dan ga ik een 2e poging wagen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."