Ik weet dat dit raar klinkt, maar laat ik het nader uitleggen. Ik ben voor mijn zicht uit rechts blind. Veel mensen kunnen zich daar niets bij voorstellen, is de ene kant van je beeld dan zwart? vragen ze.. Nee, het is alsof je zeg maar de rechter helft mist, je zit maar 90 graden in plaats van 180graden breed zeg maar..
Omdat je 2 ogen nodig hebt om diepte te zien ben ik me wat af gaan vragen. Ik merk dat als ik trip ik dus ook geen diepte zie, ik zie geen objecten op me af komen, of verder van me af gaan staan. muren bewegen enzo, zie ik niet.
Ik heb 6 keer shrooms op waarvan 5 verschillende soorten, en de enige visuals die ik had waren patronen zien op muren enzo en dingen die van links naar rechts en onder naar boven bewegen.
#3
Ik heb al ooit salvia gedaan, maar snap even niet wat je bedoeld met wat er dan 3d is...
#4
#5
Heh, da's wel opvallend. Maarreuh, je rechteroog is wel degelijk blind? Dus als je je linkeroog afdekt, zie je niets, toch?
Best wel interessant om te weten en eigenlijk ook wel logisch.
#6
Appart dat dingen dan van onder naar boven en rechts naar links bewegen, maar ook wel logisch. Misschien zou jij met LSD een beetje zien wat ik zie als ik tv kijk op LSD (allesn in tv golft dan op een hele absurde manier; het houdt geen rekening met waar bv. een hoofd eindigd, terwijl visuals in de echte wereld meestal wel).
Maar hoe ben je eigenlijk blind aan een oog geworden?
#7
Was al blind vanaf de geboorte aan mijn rechter oog. Het oog is niet aangesloten op de zenuwbaan naar mijn hersenen.
Ik vraag me wel eens af wat mensen die helemaal blind zijn meemaken op paddo's of lsd. En wat met dmt? Stel dat iemand die blind is dmt zou gebruiken, zou ie dan door dezelfde droomwereld gaan als mensen die kunnen zien?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.