Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e paddo trip, vreemd!!

2e paddo trip, vreemd!!

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt als een beetje een bad trip, daar is opzich niks ergs aan; kan gebeuren. Beter op de set en setting letten en het niet te licht opvatten wil dat nog wel eens voorkomen.
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen avond met een groepje mensen besloten voor de 2e keer paddo's te doen.

3 mensen die mee deden hadden nog nooit paddo's gehad, en ik en een vriend van me deden het voor de 2e keer.

Eerst naar amersfoort geweest om paddo's op te halen, om 6 uur 's avonds allemaal 1 portie naar binnen gewerkt, het begon goed, lekker beetje lacherig... het voelde eigenlijk net als de 1e keer in het begin, en de 1e keer was geweldig, dus ik ging er vanuit dat alles goed ging.

en opeens, 1 gast trok het niet meer, die begon echt raar te doen en hij raakte serieus helemaal van de wereld, even later begon hij over te geven.

daarna nam onze paddo trip een hele rare wending aan, want opeens was iedereen negatief, zo voelde het iig voor mij.

Wat ik toen mee maakte was onbeschrijvelijk, ik voelde me zo raar, de visuals waren niet eens heel heftig, maar ik voelde me zo chaotisch van binnen, was helemaal het overzicht kwijt, zown enorme mind-fuck... echt niet tof.

En de heeeele tijd had ik het gevoel dat er iets niet pluis zat, er moest wat gebeuren, er stond wat te gebeuren, maar wat...

Toen besloot ik maar om naar buiten te gaan, want in die kamer voelde ik me alleen maar raar, dat rare gevoel.

Buiten probeerde ik samen met een andere gast onszelf positief t elaten denken, en proberen in een positief tripje te komen, het lukte bijna, totdat die gast die "bad" ging weer aan kwam, wij dachten dat een nuchter iemand voor hem had gezrogd maar niet dus, meteen zaten we weer in het negatieve spiraaltje.

En toen kwam een vriend van me langs, die was nuchter, ik heb m'n spullen gepakt en ben met hem mee gegaan naar zijn huis... daar uitgespaced, even alles op een rijtje zetten.

Daarna meteen door gegaan naar m'n werk (nacht dienst), dat ging eigenlijk dikke prima, en toen werd ik gebeld door een andere "paddo-tripper" heel bizar, maar hij had dus ook het gevoel dat er iets niet pluis zat, de hele avond al en nog steeds, precies hetzelfde als ik, terwijl we het daar niet eens over gehad hebben.

een half uur later kreeg ik een sms van nog een paddo tripper, die smsde: er is iets wat niet goed zit, maar wat...

we hebben het daar neit met elkaar over gehad tijdens de trip, dus ik ben echt benieuwd of er ook echt wat gaat gebeuren... iig heel bizar allemaal... herkenbaar verhaal voor iemand??
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Klinkt als een beetje een bad trip, daar is opzich niks ergs aan; kan gebeuren. Beter op de set en setting letten en het niet te licht opvatten wil dat nog wel eens voorkomen.
Klik om te vergroten...

absoluut, van je fouten leer je.

ik weet wel beetje waar dat "bad" vandaan kwam, dus hou ik daar de volgende keer rekening mee zodat ik de volgende keer niet weer door deze manier "bad" ga.

thanks voor de tip iig :).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een badtrip? Nou ik heb een keer een badtrip van paddo's gehad en dat was toch echt vele vele malen erger met hallucinaties waarvan ik niet eens verwacht had dat je die van paddo's kon krijgen. Dit was gewoon een trip met een ietswat negatief sfeertje. Kan gebeuren. Betere set&setting volgende keer inderdaad.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Een badtrip? Nou ik heb een keer een badtrip van paddo's gehad en dat was toch echt vele vele malen erger met hallucinaties waarvan ik niet eens verwacht had dat je die van paddo's kon krijgen. Dit was gewoon een trip met een ietswat negatief sfeertje. Kan gebeuren. Betere set&setting volgende keer inderdaad.
Klik om te vergroten...

Wat gebeurde er dan precies in jouw bad trip? Ik ben nooit meer bad gegaan dan bang zijn om flauw te vallen toen een vriendin van me flauw viel, en dat was niet eens heel bad.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
7e paddotrip. Verkeerde set&setting nam het niet serieus genoeg en onderschatte 1portie thaise. vanaf t begin voelde het al kut geen fijn gevoel maar een kutgevoel. Tot een vriend van mij badging en mij daardoor het laatste duwtje gaf zegmaar. Ik zag mn vrienden als soort van geesten op me afkomen, fietsen begonnen gek te doen en te schreeuwen, Ik voelde de grond trillen, een ongelofelijk kutgevoel en angstgevoel en het idee dat ik nog dagen misschien altijd in die geschifte paranoiä wereld zal rondlopen. Achteraf allemaal goedgekomen natuurlijk :P Sindsdien laat de paddo andere kanten zien.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm ja dat klinkt redelijk bad, iniedergeval goed dat je sindsdien weer positeve trips hebt. Setting is echt absoluut belangrijk heb ik gemerkt, mijn 14e trip dus toen mijn tripgenoot flauwviel. Ik ben 2 weken nog bang geweest daarna als ik over mijn gang liep (daar stond ik krijsend mijn moeder wakker proberen te krijgen terwijl V nog steeds knockout lag met een soort van raspende ademhaling).
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me je trip idd niet tengoede doen nee als een van je vrienden k.o gaat...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."