Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer paddo's

eerste keer paddo's

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verstand ff op nul, flink kauwen en wegspoelen met water/frisdrank :)

de mexicaantjes lijkt een beetje alsof je op een stuk prei aan het knagen bent, hawaainse beetje champignon achtig..
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb even een paar vraagjes over eerste keer paddo's:)
ik heb al 2x XTC gedaan en blow elke week.
nou heb ik problemen met het eten van dingen, spacecake kreeg ik niet door m'n keel. Zijn er oplossingen om dit te verhelpen?
en het 2e "probleem" ik moet de volgende dag naar familie, bestaat de kans dat er nog na effecten zijn waardoor ik me de volgende dag nog steeds een beetje trippy voel?

Alvast bedankt..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een beetje had rondgekeken op dit forum, dan had je kunnen zien dat je ook paddo thee/ soep kan maken, dat is een stuk makkelijker weg te krijgen

Het is idd mogelijk dat je je de volgende dag nog een beetje wazig voelt :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik eet ze zelf altijd gewoon op, maar ik heb er ook geen moeite mee. Je kan ze heel fijn snijden in een salade stoppen, of er thee van maken. Als je thee maakt, zorg dat het water NIET kookt, kokend water maakt je paddo's stuk, laat het water dus afkoelen tot het niet meer kookt van te voren. Je kan die thee zoeten met honing, en dan valt het shijnbaar wel mee.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Als je thee maakt, zorg dat het water NIET kookt, kokend water maakt je paddo's stuk, laat het water dus afkoelen tot het niet meer kookt van te voren.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ontdekt dat bijna kokend water geen probleem is. Ik heb er geen thermometer bij, maar ik denk dat het water waarin ik mijn theetje maak minimaal 95 graden is. Nadat het gekookt heeft houd ik het zo'n 20 minuten op laag vuur, terwijl ik de fijngesneden paddo af en toe wat rondroer. Maar het moet idd niet borrelen, heb ik me laten vertellen.

De theetjes die ik maak zijn heel erg potent. Nog nooit mislukt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."