1. De tijdsduur van een trip verschilt per pagina die ik lees, de een zegt 5-15 de ander tot wel een uur a 2 uur. Welke tijdsduur is enigsinds realistisch?
minuten
2. Normaal gesproken zitten we met een hele groep in een keet, is dit met Salvia aan te raden of is het beter om gewoon met zn 2e te zijn? ik heb namelijk gelezen dat een tripsitter aan te raden is maar dat nuchtere mensen je uit een trip kunnen halen (ook onbewust).
Beetje relaxed groepje is prima. Met 20 alcoholisten om je heen word het wel minder.
3. Mocht t echt fout gaan is er een manier om iemand direct of iig asap uit een trip te krijgen? (denk aan choco en suikers bij paddo's)
Niet dat ik weet, maar het is toch maar een paar minuten
4. Is het verstandig om Winamp/Mediaplayer visualisations te gaan kijken tijdens een trip? dit doen we meestal als we knetterstoned zijn namelijk..
Denk niet dat je daar veel naar gaat kijken, maar als het aanstaat kan geen kwaad.
5. Is 1 gram 10x door een pijpje genoeg voor ons 2e of juist teveel? De enige ervaring die we met drugs hebben is wiet en hasj in grote hoeveelheden.
Een tiende gram moet wel genoeg zijn ongeveer voor een tripje. Met die gram kun je prima met zijn 2en wat experimenteren en verschillende dosisen proberen. Het is nogal dosisgevoelig spul. Ik probeerde het met 20x extract en de eerste poging met ongeveer een twintigste gram was ik out gegaan of totale amnesia, ik weet het niet.
![:)]()
Daarna nog wat geexperimenteerd waarbij kleine dosisen alleen wat milde vaagheid gaf tot ik de goede dosis had gevonden: zie volgende vraag.
6. Dit is meer een algemene vraag, wat kan ik verwachten als ik trip, ik heb vanalles gelezen van uit lijf tredingen tot hallucinaties dus ik vroeg me af wat me te wachten kan staan.
Ik zag op salvia de kamer waar ik in was van buitenaf. Vervolgens werd het een soort van groot ruimterad waarin steeds copies van die kamer zaten en ik in het midden van dat rad was. Daarna noch even een lachkick waarbij ik echt totaal geen idee had waarom ik lachte. Toen was het weer over.