Iemand hier bekend met de houdbaarheid van salvia? Ik heb al een jaar ongeveer een busje liggen van 20extract. Wel nog helemaal dicht zegmaar. Anyone?
#2
denk dat het voor eeuwig goed blijft. weet het alleen niet zeker.
#3
Ja klopt, Salvia is praktisch oneindig houdbaar. Salvinorin A, de belangrijkste psychoactieve stof in Salvia, gaat nauwelijks verloren mits het droog, donker en verpakt wordt bewaard.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.