Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKruiden/capsules smartshop

Kruiden/capsules smartshop

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zit net op http://www.onlinesmartshop.nl/ en zie allerlei kruiden en capsules enzo. De effecten lijken mij wel fijn, bijvoorbeeld deze: http://www.onlinesmartshop.nl/damiana-p-869.html

Inplaats van thee ofzo?

Hebben mensen ervaring met die soort artikelen, zoja met welke en wat vind je er van, lijk mij wel de moeite waard.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geef mij maar chemische, zelf heb ik altijd het idee dat je genept wordt met kruiden dingetjes.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar zat ik ook aan te twijfelen, misschien dat het effect alleen wat zachter is?
Want als die effecten kloppen is het toch wel leuk spul, je heb ook hallucinereende kruiden dan krijg je hallucinatie's als je alcohol drinkt, en sommige lijken op LSD, (LSA Kruiden), ik wil wel van dat kruiden proberen (De opwekkende), maar eerst wil ik is wat meer zien want heb er nog nooit van gehoord en hier reageert ook nog niemand.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een hele positieve ervaring gehad met LSA.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotterdam-gabber zei:
Daar zat ik ook aan te twijfelen, misschien dat het effect alleen wat zachter is?
Want als die effecten kloppen is het toch wel leuk spul, je heb ook hallucinereende kruiden dan krijg je hallucinatie's als je alcohol drinkt, en sommige lijken op LSD, (LSA Kruiden), ik wil wel van dat kruiden proberen (De opwekkende), maar eerst wil ik is wat meer zien want heb er nog nooit van gehoord en hier reageert ook nog niemand.
Klik om te vergroten...

Misschien zou je eens moeten kijken bij tripreports. Daar staan een hoop ervaringen!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Geef mij maar chemische, zelf heb ik altijd het idee dat je genept wordt met kruiden dingetjes.
Klik om te vergroten...
Precies hoe ik ook denk. 1x een type happycaps genomen. 1 die trippy en euforisch moest zijn. 2 pillen zouden genoeg zijn. Nam er 4, niks. En ze waren groot, vies en stonken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."