Het ‘na 1 december Grote Vragen topic Paddo’s’,
Het komt er toch aan, Klink gaat deze strijd winnen tegen paddo’s, en ik wil me gaan indekken voor de toekomst. Het is tijd voor wat paddo’s te kweken. Alleen heb ik nog een aantal vragen voor wat er gebeurt met de paddo’s na 1 december :
1. Mogen smartshops nog benodigdheden zoals vermiciliet, rijstmeel, perliet, filterzakken, filterboxen etc. nog verkopen na 1 december?
2. Mogen smartshops nog sporenprints of sporenspuiten (of dergelijke) verkopen na 1 december?
3. Word het illegaal om paddo’s te kweken in het bos?
4. Word het illegaal om paddo’s te kweken op je eigen terrein?
5. Word het nemen van paddo’s illegaal?
6. Hoelang kun je een sporenprint bewaren?
7. Welke soorten paddo’s kun je in het bos het beste kweken?
In elk geval hoop ik toch erg dat minister Klink deze trieste zaak niet door kan zetten. VLOS MOET de rechtzaak winnen. Als iemand anders nog vragen heeft, vuur ze maar allemaal los
