Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHij zag alles wat zwart was...:(

Hij zag alles wat zwart was...:(

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
gNuxx zei:
verder die chokoreep is voor 1 persoon volgens mij
Klik om te vergroten...
Weet je dus niet. Ik lees vaker dat mensen 2blokjes nemen ofzo.

Voor de rest wat adreno zegt. Een trip versterkt alles wat in jou zit. Er zat iets in hem wat dit 'uitlokte', naar voren liet komen. Je vriend zal zelf het beste weten hoe dat komt lijkt me?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hej jongens, bedankt voor jullie reacties!!!!

@Twilight: Ja hij heeft wel iets aan z'n hoofd op het gebied van werk, waar hij niet tevreden mee is. Hij wist ook wel dat hij niet helemaal lekker in z'n vel zat, maar hij had schijt en wilde het toch nog een keer proberen voordat het verboden was en omdat ik de eerste keer het zo fantastisch vond. Hij had het dus eigenlijk niet moeten doen nu ik er zo over nadenk...

Die repen heb ik gekocht en hij zei idd halve reep voor goede trip. Die dingen mogelijk eigenlijk niet meer gekocht worden, hij haalde ze zo uit z'n zakje op z'n borst. Maar die dingen kan ik tenminste lang bewaren!! :grin: Als ik weer keertje ga doen dan zal ik halve eten. Smaakt wel 10 keer beter dan gewone paddo's denk ik!!

@Gnuxx: ik zal het tegen hem zeggen dat ie dus niet de enige is geweest die dat heeft gehad!

@Adrenochroom: Bedankt voor je uitgebreide gedachtes! Ik geloof zelf ook dat er iets is wat dan niet lekker zit wat er dan waarschijnlijk uitkomt. Zoals ik al zei hij zit laatste niet helemaal lekker in z'n vel. Veel aan het nadenken...dat zal wel de trigger zijn geweest.

Ik denk dat je de kop op de spijker slaat over het huilen...Als ik nu weer terug ga naar de momenten dat ik moest huilen en er over nadenk is het idd dat ik dingen die ik nog niet heb verwerkt tijdens de trip een plekje geef merk ik...ik accepteer het en laat het dan rusten zeg maar...misschien vind ik het daarom niet erg om dan te huilen...krijg een soort rust over me heen....

Bedankt voor al jullie meningen en advies!!
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens, bedankt voor jullie reacties!!!!

@Twilight: Ja hij heeft wel iets aan z'n hoofd op het gebied van werk, waar hij niet tevreden mee is. Hij wist ook wel dat hij niet helemaal lekker in z'n vel zat, maar hij had schijt en wilde het toch nog een keer proberen voordat het verboden was en omdat ik de eerste keer het zo fantastisch vond. Hij had het dus eigenlijk niet moeten doen nu ik er zo over nadenk...

Die repen heb ik gekocht en hij zei idd halve reep voor goede trip. Die dingen mogelijk eigenlijk niet meer gekocht worden, hij was de baas van smartshop en haalde die repen uit z'n borstzak! Alleen omdat hij die dag in de zaak stond verkocht hij die dingen. Maar die dingen kan ik tenminste lang bewaren!! :grin: Als ik weer keertje ga doen dan zal ik halve eten. Smaakt wel 10 keer beter dan gewone paddo's denk ik!!

@Gnuxx: ik zal het tegen hem zeggen dat ie dus niet de enige is geweest die dat heeft gehad!

@Adrenochroom: Bedankt voor je uitgebreide gedachtes! Ik geloof zelf ook dat er iets is wat dan niet lekker zit wat er dan waarschijnlijk uitkomt. Zoals ik al zei hij zit laatste niet helemaal lekker in z'n vel. Veel aan het nadenken...dat zal wel de trigger zijn geweest.

Ik denk dat je de kop op de spijker slaat over het huilen...Als ik nu weer terug ga naar de momenten dat ik moest huilen en er over nadenk is het idd dat ik dingen die ik nog niet heb verwerkt tijdens de trip een plekje geef merk ik...ik accepteer het en laat het dan rusten zeg maar...misschien vind ik het daarom niet erg om dan te huilen...krijg een soort rust over me heen....

Bedankt voor al jullie meningen en advies!!
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ik ook gehad met die stones, alles mooi, en in een keer: BAM hele wereld zwart, en ik zag alleen nog 1 geel lichtpunt. (we stonden in een bos)

maar ik vond het wel kick ass eigenlijk.

verder die chokoreep is voor 1 persoon volgens mij
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste paddestoelen,

Mijn vriend en ik hebben zaterdag de philopshers stones gehad. Het was eerst heel leuk, alles rozig en fijn. We hadden lekker Enya opgezet en mooie fleurige bloemen om naar te kijken. Opeens werd voor m'n vriend alles wat zwart in de kamer heel duidelijk, en dat ging niet weg. Op den duur werd hij vet somber...en kon daar ook niet uit komen...toen heeft hij een after-paddo pilletje genomen en een dextro en toen hield zijn trip op...Jammer want het was dus z'n eerste keer paddo's, en vond het niet zo'n leuke ervaring. :( Wat is de reden van deze somberheid? Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? Gebeurt dit alleen als je niet lekker in je vel zit ofzo? Kan je dit op een of andere manier voorkomen?

Ik zelf moet altijd huilen als ik paddo's op heb...hebben jullie dat weleens gehad? Ik vind het niet erg ofzo hoor, maar wel beetje vreemd... :confused:

Nog een andere vraag: ik heb ook paddo-chocoladerepen gekocht zaterdag, hebben jullie die weleens gehad? En hoeveel moet ik daar van eten om een goede trip te hebben? Het is een klein reepje met 5 blokjes zeg maar.

Als deze onderwerpen al aan bod zijn geweest ergens op het forum, zou ik graag de link er van willen hebben!

Thanks alvast!! :wave:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo chocolade repen gekocht? Als je daar de sterkte van wilt weten kan je beter bij de verkoper zijn. Bij paddo's zelf is de sterkte nog enigzins te controleren (aan de soort, grootte etc), maar bij dit soort dingen dus niet. Lijkt me moeilijk te zeggen, tenzij meer mensen hier ervaring mee hebben.

Verder zou ik even met je vriend nagaan of jullie voldoende tijd hadden voor de paddo's. Of jullie verder dus niks aan je hoofd had. Of misschien is er wel iets vervelends gebeurd nog niet zo lang geleden? Zulk soort dingen kunnen 10x zo hard aankomen ook al denk je er maar heel eventjes aan.
Misschien dat het daar mee te maken heeft?

Wel heel vervelend voor je vriend dat z'n eerste keer zo'n nare ervaring geeft. :(
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 Maanden geleden had ik je gezegd dat elke reep wrs mexicaanse paddo's bevatten en als je al vaker getript hebt, je zeker een reep in je eentje kon eten.
MAAR, ik heb laatst hawaiiaanse repen gekocht en die waren mij toch een potje heftig. Daarvan zou ik je wel een halfje van aanraden. Kwam aan de informatie wat erin zat door gewoon aan de smartshopverkoper te vragen.

Jammergenoeg zaten ze allebij in een Isostar verpakking en hadden dezelfde lengte en ook 5 stukken, dus ik kan je niet zeggen dat ze te herkennen zijn aan de verschillende verpakking.

Mvg,
Kigh.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan je niet vertellen wat deze ervaringen inhouden, die zijn erg persoonlijk en kunnen op vele manieren geinterperteerd worden, en dat zul je zelf moeten doen.

Wel kan ik je vertellen wat mij te binnen schiet. Ikzelf geloof dat paddestoelen je wijzen op delen in jezelf. Als hij alles plots zwart gaat zien duidt dat er misschien op dat:
- hij dingen in het algemeen somber inziet
- zich snel overgeeft/neigt naar het negatieve
- hij een donker (aspect in zijn) karakter heeft

Als jij zegt dat je vaak moet huilen tijdens trips dan denk ik dat je een onverwerkt verdriet hebt wat je onderdrukt of wat diep in je onderbewustzijn zit. Dit kan uit je jeugd/geboorte of zelfs daarvoor zijn, who knows, het zin iig in je en je laat het er goed uit en bent er niet bang voor dus dat is alleen maar goed. Je zou naar iemand kunnen gaan die aan channelings doet om het te vragen, of er diep op ingaan in een paddotrip, je kunt het antwoord vinden namelijk als je er ECHT naar zoekt.

Hopelijk kun je hier iets mee, nogmaals het is mijn visie, ik kan er compleet naast zitten.

Liefs

Adreno

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."