Hej jongens, bedankt voor jullie reacties!!!!
@Twilight: Ja hij heeft wel iets aan z'n hoofd op het gebied van werk, waar hij niet tevreden mee is. Hij wist ook wel dat hij niet helemaal lekker in z'n vel zat, maar hij had schijt en wilde het toch nog een keer proberen voordat het verboden was en omdat ik de eerste keer het zo fantastisch vond. Hij had het dus eigenlijk niet moeten doen nu ik er zo over nadenk...
Die repen heb ik gekocht en hij zei idd halve reep voor goede trip. Die dingen mogelijk eigenlijk niet meer gekocht worden, hij was de baas van smartshop en haalde die repen uit z'n borstzak! Alleen omdat hij die dag in de zaak stond verkocht hij die dingen. Maar die dingen kan ik tenminste lang bewaren!!
![:grin:]()
Als ik weer keertje ga doen dan zal ik halve eten. Smaakt wel 10 keer beter dan gewone paddo's denk ik!!
@Gnuxx: ik zal het tegen hem zeggen dat ie dus niet de enige is geweest die dat heeft gehad!
@Adrenochroom: Bedankt voor je uitgebreide gedachtes! Ik geloof zelf ook dat er iets is wat dan niet lekker zit wat er dan waarschijnlijk uitkomt. Zoals ik al zei hij zit laatste niet helemaal lekker in z'n vel. Veel aan het nadenken...dat zal wel de trigger zijn geweest.
Ik denk dat je de kop op de spijker slaat over het huilen...Als ik nu weer terug ga naar de momenten dat ik moest huilen en er over nadenk is het idd dat ik dingen die ik nog niet heb verwerkt tijdens de trip een plekje geef merk ik...ik accepteer het en laat het dan rusten zeg maar...misschien vind ik het daarom niet erg om dan te huilen...krijg een soort rust over me heen....
Bedankt voor al jullie meningen en advies!!