Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe gewijde Reis ''Ayahuasca Ceremonie´

De gewijde Reis ''Ayahuasca Ceremonie´

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gabber39Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi

Heeft er misschien iemand op dit forum ervaring met de Ayahuasca ceremonies van ´De gewijde reis´ En heeft iemand misschien nog eventuele tips?

Mvg Michel
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zij gebruiken het medicijn in een therapeutische setting, ze hebben dus een meer westerse kijk op de ceremonie en drinken ook zelf geen ayahuasca mee, ze hebben meer een therapeutische kijk op het middel.
Een sjamaan drinkt wel mee en pakt het meer aan zoals in oude rituelen al gedaan werd, meer ceremonie, meer traditie als in kruiden en gebeden die gebruikt worden voor healing. Dit verschilt héél erg per sjamaan, mijn ervaring is dat dit nooit opdringerig of storend is maar ook dat verschilt natuurlijk per persoon.

Heb je meer vragen dan beantwoord ik ze graag, ik heb zelf nooit bij de gewijde reis gedronken btw.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik kan me wel een tripreport herinneren van iemand die daar een hele mooie ervaring had opgedaan, echt helend. Maar de prijs schijnt behoorlijk aan de hoge kant te zijn.
Als je daar heen gaat moet je zeker je ervaringen ff posten. Hoe meer info, hoe beter. :)

edit: Net even hun site bekeken. En die prijs valt me best mee, namelijk 110 euro. Ik dacht namelijk dat het minstens het dubbele was.

Leuke frisse site waar ze duidelijk uitleg geven over hun insteek.
Ikzelf zou daar minder snel deelnemen, omdat het naar mijn indruk iets te veel de groepstherapie kan opgaat. Maar ik kan me zeker voorstellen dat er veel mensen zijn die dat juist fijn vinden, en er dus baat bij hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."