#1
Dus dan zou je ook geen last mogen hebben van verschrikkelijke maagkrampen... die ik dus wel had laatst als ik gedroogde gegeten had?

DrippTone zei:Ik zet tegenwoordig altijd thee, maar hierbij nuttig ik de paddo er ook gewoon bij. Zeker weten dat je alles binnenkrijgt. Paddo's zijn gewoon vies en daar moet je even doorheen als je wil trippen, naar mijn mening bereid het je voor op wat gaat komen.
Laatste thee heb ik de paddo's vermalen, dit werkte erg goed, alle stoffen zijn snel toegankelijk en je zit je niet de tering te kauwen op die krengen. Maargoed dit werkt alleen bij gedroogde.![]()
Petrovic zei:Theezetten: werkt sneller, niet vies, is hoogwaarschijnlijk minder sterk als puur.
Gewoon eten: Werkt iets minder snel, is vies, krijgt wel alle stoffen binnen.
Blender + lekker drankje: werkt sneller, niet vies, krijgt alle stoffen binnen.
Citroensap (lage ph waarde) werkt goed tegen de misselijkheid.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."