Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhalaris arundinacea!! (DMT)

Phalaris arundinacea!! (DMT)

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave:

Ik las ergens dat je DMT uit Rietgras kon extraheren.
Gewoon bladeren versnipperen, in fles met water doen, gootsteen ontstopper en wasbenzine ofzo toevoegen, de bovenste laag (DMT) eruit halen en verdampen ?

Iemand help me! =P
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat kan je uit vrijwel elke DMT bevattende plant. Google is je vriend :wink:
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vladderman zei:
Dat kan je uit vrijwel elke DMT bevattende plant. Google is je vriend :wink:
Klik om te vergroten...
Inderdaad, maar ik lees dingen waarvan je een half lab voor nodig hebt, en er dan NOG 3 maanden over doet om te maken,
en ik lees dit ergens vanop dit forum.

mt kan je zelf ook heel makkelijk maken, een vriend van me maakt het wel eens.

Wasbenzine: kruidvat.
Gootsteenontstopper: Kruidvat.
Mimosa hostilis rootbark: Smartshop(duur)/ online(goedkoop).

Een kilo mimosa kost online ongeveer 125euro. Uit een kilo haal je ongeveer 10gram, en hier heb je 500 lichte en 200 sterke trips van. Slechts 25cent voor een trip :hearteyes: . Dmt is wel heftig spul, dus lees je goed in. Het is geen absoluut geen partydrug!

Het proces:
1: Doe 500ml water in een colafles/ wekpot.
2: Voeg 50 gram gootsteenontstopperkorrels toe, en roer goed tot het is opgelost (wordt warm!).
3: Voeg 50 gram verpoederde mimosa toe en roer goed tot het redelijk is opgelost. Laat het nu drie uur staan.
4: voeg 100ml wasbenzine toe, en schud de fles nu voorzichtig voor een paar minuten. Laat het een uur staan.
5: er zijn nu 2 lagen te zien. onderin donkerbruin, en bovenin wit (wasbenzine). In de bonvenste laag zit nu de dmt, en die laag heb je nodig. De bovenste laag haal je eruit dmv een pipetje. Doe dit in een leeg bakje, laat de wasbenzine verdampen en dan heb je nu mooie dmt kristalletjes :wink: .

Herhaal stap 4 en 5 nog tweemaal zodat je nog meer dmt eruit haalt. Uit 50gram mimosa haal je dan 0,5gram DMT :) .

Viel SpaB :wave:

(van Petrovic)

Dus als ik die Mimosa vervang met rietgras, is dit dan in ongeveer 4 uurtjes klaar ? O_O
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zit er in rietgras die stoffen dan?
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#5
greenpower zei:
Zit er in rietgras die stoffen dan?
Klik om te vergroten...

in rietgras verwaarloosbaar weinig.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet alleen zitten er in veel andere DMT houdende planten zoals rietgras zeer weinig nn-dmt, er zitten ook andere stoffen die je met de extractie mee krijgt. Gewoon mimosa pakken dus.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vladderman zei:
greenpower zei:
Zit er in rietgras die stoffen dan?
Klik om te vergroten...

in rietgras verwaarloosbaar weinig.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook al, ongeveer hetzelfde als vogelzaad kopen en daar wietplanten van telen en dat oproken zeg maar :wave:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis? :confused:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qannabis zei:
Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Volgens mij zullen ze allemaal in ieder geval gedeeltelijk werken. Ik heb me nog niet zo verdiept in dmt, maar het beste lijkt me om een volledige zuur/base extractie uit te voeren. Dit zal het zuiverste resultaat opleveren, maar van de andere kant heb ik gelezen dat ontvetten bij mimosa niet perse nodig is. Een zuur/base extractie (ook wel A(cid)/B(ase) extractie genoemd). Eerst koken ik zuur, affiltreren, dan ontvetten (hierbij moet de oplossing nog zuur zijn) met wasbenzine of xyleen ofzo. Dan oplossing basisch maken en weer met wasbenzine of xyleen of iets dergelijks de dmt uit de waterlaag extraheren, dan afhankelijk van of je het freebase of zout wil hebben, de apolaire laag afdampen (xyleen/wasbenzine) dan krijg je de freebase, of weer een zure oplossing toevoegen en het dan deze waterlaag afdampen, dan krijg je het zout.

Dat wat hieronder staat is de quick tek en gebaseerd op de A/B extractie, alleen dat je wat stappen overslaat, maar zou ook moeten werken alleen zal het minder zuiver zijn.
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doerak zei:
Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis? :confused:
Klik om te vergroten...

je las hem dan nie zo goed hoor :wink:

Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen :openmouth:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qannabis zei:
Doerak zei:
Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis? :confused:
Klik om te vergroten...

je las hem dan nie zo goed hoor :wink:

Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ga jij lekker buiten spelen, jongeman. Hoe kun je nou weer vragen wat de juiste manier is als het praten over het maken van DMT op dit forum niet is toegestaan. De juiste tek is te vinden op Google...
Q
QannabisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doerak zei:
Qannabis zei:
Doerak zei:
Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis? :confused:
Klik om te vergroten...

je las hem dan nie zo goed hoor :wink:

Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ga jij lekker buiten spelen, jongeman. Hoe kun je nou weer vragen wat de juiste manier is als het praten over het maken van DMT op dit forum niet is toegestaan. De juiste tek is te vinden op Google...
Klik om te vergroten...
Wat dan ook,

Laten we dit niet eindigen in een ruzie, alleen onvolwassenen gaan in de aanval :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."