#1
Ik las ergens dat je DMT uit Rietgras kon extraheren.
Gewoon bladeren versnipperen, in fles met water doen, gootsteen ontstopper en wasbenzine ofzo toevoegen, de bovenste laag (DMT) eruit halen en verdampen ?
Iemand help me! =P
Inderdaad, maar ik lees dingen waarvan je een half lab voor nodig hebt, en er dan NOG 3 maanden over doet om te maken,Vladderman zei:Dat kan je uit vrijwel elke DMT bevattende plant. Google is je vriend![]()
greenpower zei:Zit er in rietgras die stoffen dan?
Vladderman zei:greenpower zei:Zit er in rietgras die stoffen dan?
in rietgras verwaarloosbaar weinig.

Qannabis zei:Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen![]()
Doerak zei:Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis?![]()
Ga jij lekker buiten spelen, jongeman. Hoe kun je nou weer vragen wat de juiste manier is als het praten over het maken van DMT op dit forum niet is toegestaan. De juiste tek is te vinden op Google...Qannabis zei:Doerak zei:Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis?![]()
je las hem dan nie zo goed hoor![]()
Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen![]()
Wat dan ook,Doerak zei:Ga jij lekker buiten spelen, jongeman. Hoe kun je nou weer vragen wat de juiste manier is als het praten over het maken van DMT op dit forum niet is toegestaan. De juiste tek is te vinden op Google...Qannabis zei:Doerak zei:Iiiiieeeeeek. Sommige mensen zijn echt te irritant voor woorden. Me eerst spammen via PM en de eerste hint die ik hem geef meteen op het forum neerpleuren zonder ook maar iets onderzocht te hebben. Denk je soms dat wij hier zijn om alles voor te kauwen, Qannabis?![]()
je las hem dan nie zo goed hoor![]()
Ik vroeg wat de JUISTE methode is aangezien er hier wel 5 staan die helemaal verschillend zijn. Beter lezen in het vervolg ipv me een spammer te noemen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."