#1
Haai,
Heb een oude paddo-choco reep die een jaar of 3 in de kast heeft gelegen tot nu toe.
(kamer temp.).
Zou deze nog goed zijn om te gebruiken?
Heb een oude paddo-choco reep die een jaar of 3 in de kast heeft gelegen tot nu toe.
(kamer temp.).
Zou deze nog goed zijn om te gebruiken?
