Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
een pijpje word veel te warm. 1e keer probeerde ik het ook in een pijpje maar daar hield ik een brandblaar aan over.

doe het gewoon in een bong of waterpijp. Met of zonder water maakt niet zoveel uit.
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als dit in mijn vorige topic nog thuishoord, exuse me :)

Is er eigenlijk verschil tussen het roken van salvia dmv een pijpje of door een waterpijp?
Want bij een waterpijp gaat het natuurlijk door water en via een puurpijpje wat rechtstreekser. :wink: En zou een bong een optie zijn?

:stoned:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan allemaal. Ik denk dat een waterpijp of bong het beste is. De rook van salvia is namelijk erg heet en zwaar en door het water valt dat weer een beetje mee.

Veel plezier.
G
GanjaLoveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar is het effect via een pijpje owk sterker? lijkt me niet tog :wink:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt mij ook niet maar ik weet het niet eigenlijk.
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#6
kort pijpje is te heet voor mijn idee, ik gebruik een waterpijp zonder water, salvia zou haast zeker in het water achterblijven, maar zonder water koelt het ook nog genoeg om geen gebakken keel te hebben.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hoorde, van een betrouwbare bron, dat je het haast wel moet doen in een puurpijpje.

Ook werd er bij verteld: neem eerst een hijs zoals je die van een sigaret neemt en inhaleer dan met je mond aan het pijpje, met vlam erbij, dat is essentieel in het Salvia Div. roken omdat het echt hard moet branden, het is ook niet noodzakelijk om een stormaansteker te gebrauchen.

Zelf nog niet geprobeerd, komt binnenkort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."