Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLegaliteit San Pedro

Legaliteit San Pedro

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was al een tijdje aan het denken eens een keer mescaline te proberen, liefst met San Pedro.
Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren.

Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan.
Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet.

Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe.

Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken?

Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik...

Weet iemand hier iets meer over? :wave:
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet weten, maar zijn het stukken of is het nog in cactus vorm? Ik denk niet dat de politie zich vragen gaat stellen over een cactus op de achterbank.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
ilyas zei:
Ik zou het niet weten, maar zijn het stukken of is het nog in cactus vorm? Ik denk niet dat de politie zich vragen gaat stellen over een cactus op de achterbank.
Klik om te vergroten...

Agent: Mooie cactus!
Jij: Voor op de vensterbank, natuurlijk niet om mescaline uit te extraheren en daarna heftig te trippen want dat is natuurlijk tegen de regels in!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
ilyas zei:
Ik zou het niet weten, maar zijn het stukken of is het nog in cactus vorm? Ik denk niet dat de politie zich vragen gaat stellen over een cactus op de achterbank.
Klik om te vergroten...

Agent: Mooie cactus!
Jij: Voor op de vensterbank, natuurlijk niet om mescaline uit te extraheren en daarna heftig te trippen want dat is natuurlijk tegen de regels in!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dat zou stijl zijn
a
arno050Lid
01-01-2024, 00:00
#5
cuber3 zei:
Ik was al een tijdje aan het denken eens een keer mescaline te proberen, liefst met San Pedro.
Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren.

Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan.
Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet.

Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe.

Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken?

Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik...

Weet iemand hier iets meer over? :wave:
Klik om te vergroten...
Heb je goed. Je mag san pedro in België bezitten, peyote even goed. Je mag alleen geen chemische bewerkingen ermee uitvoeren om geconcentreerde mescaline te verkrijgen. Je kunt bij de sjamaan zelfs kant en klare cuttings bestellen, ze sturen die op naar je thuis en je kunt direct beginnen smullen.
http://www.de-sjamaan.nl/nl/1315_Tricho ... _gram.html

Hier bijvoorbeeld. Veel succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."