#1
Ik was al een tijdje aan het denken eens een keer mescaline te proberen, liefst met San Pedro.
Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren.
Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan.
Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet.
Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe.
Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken?
Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik...
Weet iemand hier iets meer over?
Nu is er een tijd lang niet van gekomen omdat ik nog thuis woon, en het wel vrij hard zou opvallen als ik een kilo van die cactus op mijn stoep laat afleveren.
Maar tegenwoordig ga ik bijna wekelijks naar Tilburg om te genieten van een lekker wietje in de shop, en af en toe gaan we ook eens langs de smartshop om truffels in te slaan.
Nu zag ik vorige keer toevallig San Pedro liggen op de toonbank, en dat heeft me weer aan het denken gezet.
Meestal ga ik per bus naar Tilburg (vandaag waarschijnlijk met de auto, maar ik heb nu niet genoeg geld om hem te kopen), en dus kan er wel eens controle zijn af en toe.
Is het legaal om met een paar stukken San Pedro in mijn rugzak per bus de grens over te steken, of kan ik daar mee in de problemen raken?
Ik dacht dat het legaal was om San Pedro te bezitten in België, maar illegaal om de mescaline eruit te extraheren of hem klaar te maken om op te eten/drinken. Peyote was zelfs helemaal illegaal om te bezitten in België dacht ik...
Weet iemand hier iets meer over?
