Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect paddo's ongedaan maken met coke?

Effect paddo's ongedaan maken met coke?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denk ook dat een benzo het best is om bad trippen tegen te gaan, maar zoals sommige andere hier op het forum ben ik eigenlijk tegen het tegen gaan van badtrippen.

Het hoort erbij, je leert ervan en trippen met het idee: ' Als het te heftig word gooi ik er wat bij en het is over' vind ik eigenlijk geen trippen.

Soms kun je juist als je bad gaat het diepste gaan en het beste uit je trip komen.
Als iemand gevaarlijk bad gaat is het natuurlijk wel handig om iets bij de hand te hebben.
k
kafkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat mij betreft is dit heiligschennis. Zoals al eerder gezegd, accepteer de bad trip. Probeer om te gaan met het bad gaan. Als je mentaal de trip kan sturen als je bad dreigt te gaan heb je wat geleerd. Zie het als een les, wees dankbaar voor alles wat de paddo je wil zeggen. Maar, dit is mijn manier om er mee om te gaan. Als je echt bang bent om bad te gaan moet je eigenlijk niet eens trippen. Maar uiteindelijk kan trippen ook gewoon heel leuk zijn en dus kan ik me voorstellen dat je het toch wil doen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
kafka zei:
Wat mij betreft is dit heiligschennis. Zoals al eerder gezegd, accepteer de bad trip. Probeer om te gaan met het bad gaan. Als je mentaal de trip kan sturen als je bad dreigt te gaan heb je wat geleerd. Zie het als een les, wees dankbaar voor alles wat de paddo je wil zeggen. Maar, dit is mijn manier om er mee om te gaan. Als je echt bang bent om bad te gaan moet je eigenlijk niet eens trippen. Maar uiteindelijk kan trippen ook gewoon heel leuk zijn en dus kan ik me voorstellen dat je het toch wil doen.
Klik om te vergroten...

't Is heiligschennis dat je het woord op zo'n verkeerde manier gebruikt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
't Is heiligschennis dat je het woord op zo'n verkeerde manier gebruikt.
Klik om te vergroten...
Niemand is puur, niets is heilig, wat mij betreft mag hij dat woord gebruiken in elk opzicht als hij daar behoefte aan heeft. Leg eens uit waarom deze verkeerd is.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
't Is heiligschennis dat je het woord op zo'n verkeerde manier gebruikt.
Klik om te vergroten...
Niemand is puur, niets is heilig, wat mij betreft mag hij dat woord gebruiken in elk opzicht als hij daar behoefte aan heeft. Leg eens uit waarom deze verkeerd is.
Klik om te vergroten...

Trippen is niet heilig, dus is het ook geen heiligschennis.
Als je trippen heilig gaat verklaren/noemen zie ik iemand ('k weet het kort door de bocht) als een trip-junkie.
Voor de rest zie ik ook niets in heiligverklaringen, alleen een pasgeboren baby is schoon/heilig.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geef je geen ongelijk.
k
kafkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik wilde ook niet trippen heilig verklaren. Ik gebruik het woord heiligschennis wel vaker en zelden bedoel ik het letterlijk. Het is net zoiets als het zonde vinden dat iemand speciaalbier uit een fles drinkt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
't Is heiligschennis dat je het woord op zo'n verkeerde manier gebruikt.
Klik om te vergroten...
Niemand is puur, niets is heilig, wat mij betreft mag hij dat woord gebruiken in elk opzicht als hij daar behoefte aan heeft. Leg eens uit waarom deze verkeerd is.
Klik om te vergroten...

Trippen is niet heilig, dus is het ook geen heiligschennis.
Als je trippen heilig gaat verklaren/noemen zie ik iemand ('k weet het kort door de bocht) als een trip-junkie.
Voor de rest zie ik ook niets in heiligverklaringen, alleen een pasgeboren baby is schoon/heilig.
Klik om te vergroten...

Dit woord is in de nederlandse taal denk ik in zijn betekenis wat vervlakt en meer als uitdrukking gebruikt gaan worden..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan is er een zeer foute interpretatie van het woord ontstaan, en is het verbasterd.
Maar ik kan er altijd nog op in gaan, naar mijn mening blijft het een vreemde uitspraak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."