#1
Fijn om te horen! ![:)]()
Komt er nog een reportje? :P
Komt er nog een reportje? :P
Er zal mss wel een report komen, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het moet neerschrijven. Er is veel gebeurd die avond, veel gedachtes kan ik niet plaatsen. Ik begrijp niet vanwaar ze komen.Spiraal zei:Ja ik ben benieuwd, naar een reportje..
ik ga namelijk ook over tijdje paddo's nemen, voor eerste keer... maar dan waarschijnlijk iets van rond de 3 gram...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."