Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen :)

Trippen :)

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Als je er niet zelf 100% achterstaat, niet doen! Je voelt het zelf wel aan of het zenuwen zijn of angst dat je hebt voor het middel.
Ikzelf ben altijd even zenuwachtig ongeveer al 3 dagen op voorhand maar dan in de goede zin natuurlijk. :beer:
Klik om te vergroten...
ik heb er niet echt bang van , maar kzou het liefst een voorsmaakje van trippen, misschien een niet te zware trip
Klik om te vergroten...

Dan raad ik je aan om een halve portie van de zwakste soort truffel te nemen.
Als ik eerlijk moet zijn, zou ik eerder 50mics LSD nemen omdat het toch echt veel milder en meer stuurbaar is dan Psilocybine. Het enige nadeel is dat het natuurlijk minstens 8u duurt, en bij truffels is het minstens 4u en dat kan misschien wel het verschil maken bij je eerste kennismaking met psychedelica.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zit volgens mij zeer weinig verschil in de sterkte van de truffels. Ze zijn nagenoeg gelijk. Set &Setting is denk ik belangrijker, maar dit zeg ik wel als onervaren tripper :flushed:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
KoxBox zei:
Als je er niet zelf 100% achterstaat, niet doen! Je voelt het zelf wel aan of het zenuwen zijn of angst dat je hebt voor het middel.
Ikzelf ben altijd even zenuwachtig ongeveer al 3 dagen op voorhand maar dan in de goede zin natuurlijk. :beer:
Klik om te vergroten...
ik heb er niet echt bang van , maar kzou het liefst een voorsmaakje van trippen, misschien een niet te zware trip
Klik om te vergroten...

Dan raad ik je aan om een halve portie van de zwakste soort truffel te nemen.
Als ik eerlijk moet zijn, zou ik eerder 50mics LSD nemen omdat het toch echt veel milder en meer stuurbaar is dan Psilocybine. Het enige nadeel is dat het natuurlijk minstens 8u duurt, en bij truffels is het minstens 4u en dat kan misschien wel het verschil maken bij je eerste kennismaking met psychedelica.
Klik om te vergroten...
ja zoiets ben ik van plan, een lichte soort truffel eten, en maar een halve of miss ietsje minder als een halve portie eten om er bekend mee te worden, bypakken is altyd beter als in 1 keer te veel :tongueout:
maar dan is mijn vraag welke truffel is de lichtste?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tampanensis of beter bekend als Philosopher Stones zijn de lichtste dacht ik.
Bijpakken zou ik niet doen, gewoon je gewenste dosis nemen (ik zou toch zeker een halve portie nemen) en het daarbij laten.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)
Klik om te vergroten...

Blijkbaar, ik had het niet gezien. En hij vroeg het, dus dacht ik: ik zal maar antwoorden...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)
Klik om te vergroten...

Blijkbaar, ik had het niet gezien. En hij vroeg het, dus dacht ik: ik zal maar antwoorden...
Klik om te vergroten...

Ik bedoel het ook niet jegens jou, maar jegens de TS die het opnieuw vroeg. :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
Ehm, Arthur King en ik hadden ook al antwoord gegeven op de vraag welke truffels het mildst waren..? :)
Klik om te vergroten...

Blijkbaar, ik had het niet gezien. En hij vroeg het, dus dacht ik: ik zal maar antwoorden...
Klik om te vergroten...

Ik bedoel het ook niet jegens jou, maar jegens de TS die het opnieuw vroeg. :wink:
Klik om te vergroten...

Ok, ik heb niets gezegd dan! :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ook niet! :grin:
J
Junk DeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja sorry :tongueout:
Bedankt voor de info :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."