Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWitte San Pedro's

Witte San Pedro's

9 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had wat San Pedro's liggen drogen in een doos en toen ik in de doos keek, bleek dat er allemaal witte scheuten uit waren gekomen. Ik wil er verder niks mee zeggen, maar ik stond wel raar te kijken dat ze zonder zonlicht ook gewoon door groeien.

K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Witte San Perdo's

Ben je ze kwijt dan?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Witte San Perdo's

Ik denk dat het gebrek aan licht er in ieder geval voor gezorgd heeft dat ze wit zijn. En misschien halen ze hun voeding uit de groene cactussen ?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Witte San Perdo's

@ Kox

Hoe bedoel je? Ik ben ze niet kwijt.

@ Sublimo

Idd dat betekend dat die cactus jaren kan groeien zonder licht, of zou dat overdreven zijn. Het duurt iig heel lang eer dat ze uitgedroogd zijn. Ik dacht dat een plant altijd zonlicht moet hebben. Dat zal ook wel zijn, maar toch.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Witte San Perdo's

San Perdo's...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Witte San Perdo's

Lol, lijkt net of er een geslachtsdeel aangroeit.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Witte San Perdo's

Winehouse zei:
Lol, lijkt net of er een geslachtsdeel aangroeit.
Klik om te vergroten...

Zo zie je dat bij cactussen de één ook groter wordt dan bij de andere.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Witte San Perdo's

Tripper zei:
@ Sublimo

Idd dat betekend dat die cactus jaren kan groeien zonder licht, of zou dat overdreven zijn. Het duurt iig heel lang eer dat ze uitgedroogd zijn. Ik dacht dat een plant altijd zonlicht moet hebben. Dat zal ook wel zijn, maar toch.
Klik om te vergroten...

Dat hoeft niet, en een plant heeft denk ik een ander organisch systeem dan een cactus.

Ik heb namelijk ook al eens gehoord van dieren die in het donker leefden, in een grot. En die waren volgens mij ook wit. Ik denk dat het leven in het donker mogelijk is, voor het pigment ga je gewoon zonlicht nodig hebben. Waar de cactus zijn energie van haalt weet ik dan niet. Normaal gebeurt dit door de fotosynthesereactie. Maar die kan niet plaatsvinden bij gebrek aan zon.

Ik vind het interessant. Laat ze eens staan in het donker en update hier regelmatig hoe ze uitzien :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Witte San Perdo's

Blijkbaar was het nog niet duidelijk.... Maar in je topic titel staat er Perdo's, het moet dus Pedro's zijn natuurlijk...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Witte San Perdo's

KoxBox zei:
Blijkbaar was het nog niet duidelijk.... Maar in je topic titel staat er Perdo's, het moet dus Pedro's zijn natuurlijk...
Klik om te vergroten...
tnx, had ik niet gezien!

Sublimo zei:
Dat hoeft niet, en een plant heeft denk ik een ander organisch systeem dan een cactus.

Ik heb namelijk ook al eens gehoord van dieren die in het donker leefden, in een grot. En die waren volgens mij ook wit. Ik denk dat het leven in het donker mogelijk is, voor het pigment ga je gewoon zonlicht nodig hebben. Waar de cactus zijn energie van haalt weet ik dan niet. Normaal gebeurt dit door de fotosynthesereactie. Maar die kan niet plaatsvinden bij gebrek aan zon.

Ik vind het interessant. Laat ze eens staan in het donker en update hier regelmatig hoe ze uitzien :)
Klik om te vergroten...
Ik heb ze er al afgesneden en gepot in de grond. Een Cactus laat ik niet dood gaan voor experimenten. De volgende keer zal ik een test doen. Het kan zeker interessant experiment worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."