Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssan pedro gefaald?

san pedro gefaald?

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#1
dit was geen zonde van je geld of de cactussen

binnen enkele dagen krijg je een flashback die meer dan 12u gaat duren
j
janneke86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
een aantal weken geleden heb ik samen met 2 vrienden besloten om deze cactus eens uit te gaan proberen, nadat we deze gehaald hadden, en al flink gefantaseerd over de effecten hadden we er super veel zin in.

we hebben 2 cactussen gehaald van allebei bijna 1kg, gewoon in de smartshop, deze dezelde dag in plakjes gesneden en te drogen gelegd. na een paar dagen hebben we (nadat we zelf 6 uur op zn minst niks gegeten haden) de cactussen in een snelkookpan 3 uur laten koken, de plakjes daarna ontdaan van hun schilletje en nog ff in de blender gedaan en gemengd met de thee, hiervan eerst 1 grote kop (gemengd met citroensap) naar binnen gewerkt; we waren er nl allemaal over eens dat dat wel het aller vieste is wat we ooit geproefd hebben.
1 uur gewacht, nog niks, dus nog maar een kommetje, nog 1 uur gewacht, nog niks, nog eens op internet opgezocht waardoor we weer hoop kregen dat we nog wel iets zouden gaan voelen, maar helaas.
we hadden ons er zo op verheugd om ons ego eindelijk een op te lossen, zoals beschreven stond in de folder die we mee hadden gekregen.


de reden van dit topic is dus; wie kan mij vertellen wat we verkeerd hebben gedaan, het enige wat ik kan verzinnen is dat we niet gekauwd hebben,
dit was sonde van het geld én van de cactussen :confused:
j
janneke86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
betwijfel dat ten zeerste,
is nu 4 dagen geleden, maar je geeft me wel weer hoop :grin:
mss toch nog trippen vandaag of morge?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#4
je weet niet wat je doet!... en neem mijn vorige post niet serieus aub!

Der zijn hier zoveel slimme mensen die je wel weten te zeggen wat je moet en niet moet doen.
Ik zeg niks.
j
janneke86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
je weet niet wat je doet!... en neem mijn vorige post niet serieus aub!
Klik om te vergroten...


??????????? nu snap ik er helemaal niks meer van???????????
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
minder drugs nemen
(ik zou niet gaan trippen als ik jou was)

lees; ik leg het je uit:
je bereiding had waarschijnlijk alle stoffen weggekookt en dat zat in de pap dat in je pan was achtergebleven;
of heb je dat papje opgedronken?
je hebt je cactus uit dat papje genomen en de schil eraf gedaan geblend en gedronken
maar al je stoffen die je binnen moest hebben, zaten in 't papje waarin je je cactus gekookt had

waarom willen mensen dit kooken enzo...
ik heb half mijn peyote (de middel grootste) opgegeten, ik was dom maar ook nieuwschierig naar de smaak, en die kant van de peyote was ietsjes rood aan't worden, dus wrss ziekte of rotting, zonder dat rode stuk en de schil smaakte de peyote echt niet slecht, bitter en zuurig, maar een limoen uitpersen in mijn mond, daar trek ik nog meer bekken van. Ik had geen effect, voelde me wel wat afwezig, maar dat kwam waarschijnlijk door 't jointje achteraf.

je moet je cactus niet zo martelen, doe de pinnen eraf, schil hem, ondoe hem van zijn middenste stam, en prop hem in je mond stukje per stukje, na enkele uren is hij weg
en jij ook :wave:

zeker als je je cactus tot 't einde had gedroogd, dat hij niet die heftige smaak had die je verwacht, laat ze drogen en eet ze gewoon daarna leeg :wink:
j
janneke86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
oke,

we zijn nu een paar weken verder,
we zijn met ons verhaal naar de desbetreffende smartshop gegaan, en hun vonden het ook niet normaal, ze hebben contact opgenomen met de leverancier, en we hebben een vergoedig gehad in de vorm van een aantal porties truffels,

zeer goed bevallen, en was echt een leuke ervaring,

waarom jullie zeggen dat ik minder drugs moet gebruiken blijft voor mij echt een raadsel,
mss goed bedoelde adviezen, maar geloof niet dat ik daarom gevraagd had.
en je weet niks van mijn drugs gebruik.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet serieus nemen..

Hoe lang en dik was die Pedro's?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#9
janneke86 zei:
oke,

waarom jullie zeggen...
Klik om te vergroten...

Tot dan toe had enkel ik gereageerd op je post, toch?

Is er hier eentje para van de drugs :P

Als je echt geloofde dat je een flashback van 12u kon krijgen...
dan weet je niks over deze heilige plant, en ben je hem niet waardig!

Lees mijn post voor deze, daar leg ik je alles serieus uit!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
electergie zei:
janneke86 zei:
oke,

waarom jullie zeggen...
Klik om te vergroten...

Tot dan toe had enkel ik gereageerd op je post, toch?

Is er hier eentje para van de drugs :P

Als je echt geloofde dat je een flashback van 12u kon krijgen...
dan weet je niks over deze heilige plant, en ben je hem niet waardig!

Lees mijn post voor deze, daar leg ik je alles serieus uit!
Klik om te vergroten...

Een mens is een mens en iedereen is een cactus waardig. Het gaat erom om of je leert uit de ervaring en hoeveel je leert.
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#11
iedereen is een pak slaag waard.

mensen die niet weten hoe je die cactus plant, laat groeien, oogst, en gewoon simpel pelt en opeet, verspillen de schoonheid die er jaren over doet om te groeien in enkele uurtjes... :kots:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#12
electergie zei:
Als je echt geloofde dat je een flashback van 12u kon krijgen...
dan weet je niks over deze heilige plant, en ben je hem niet waardig!
Klik om te vergroten...

De enige heilige plant die ik ken is de heilige boon
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik neem gewoon mijn peyote's; snijden in plakjes, en droog ze ongeveer een +10uur in de oven.

Net zoals de san pedro's...
30gram zal je al merken van de san pedro (gedroogde)
50 gram is al een goede mescaline-trip...

Er loopt hier ergens nog wel een zak van +-800gram droog poeder rond in het huis... :hearteyes:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Scopolamine zei:
Er loopt hier ergens nog wel een zak van +-800gram droog poeder rond in het huis... :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:confused: :confused: Hoezo ligt die niet in mijn handpalm?
M
MrCactusLid
01-01-2024, 00:00
#15
janneke86 zei:
de reden van dit topic is dus; wie kan mij vertellen wat we verkeerd hebben gedaan, het enige wat ik kan verzinnen is dat we niet gekauwd hebben,
Klik om te vergroten...
Mescaline Cactussen ruiken duidelijk en smaken bitter.
Als je ze doorsnijdt merk je dat meteen.
Zelfs een stukje opkauwen van 3 x 3 x 3 cm heeft bij een goede San Pedro Cactus al waarneembaar effect.
Als je echt niets merkt van het opeten van 1 kg San Pedro Cactus, dan ligt de oorzaak:
1. bij een niet geestverruimende Cactus.
2. het niet oplossen van de Mescaline in de soep.
Mescaline is niet oplosbaar in water.
De vraag is dus of je door koken de Mescaline uit de San Pedro Cactus kan halen.
Als je andijvie een uur kookt, is het water wel groen gekleurd.
Maar de meeste mineralen en vitaminen zitten nog in de gekookte andijvie-blaadjes.

Zie ook: http://mescaline-cactus.expertpagina.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."