#1
Ik heb hier 100 a 120 mg DMT liggen. Niet 100% zuiver, want het zakje is bruinig/gelig.
Daarnaast heb ik nu bepaalde zaden besteld die een MAOI bevatten en daarbij heb ik het advies gekregen om 3 gram zaden te gebruiken, niet meer niet minder.
Mijn doel is om een heftige trip te krijgen zoals je regelmatig op internet leest van dmt-gebruikers. Je leest dan dat mensen letterlijk naar een ander universum werden geschoten, dat ze een ego-dood hadden, dat ze hebben gepraat met goden/aliens/whatever, dat soort dingen.
Zoiets heftigs wil ik ook wel meemaken, maarrrr ik wil ook weer niet dat het zo heftig wordt dat ik daarna rijp ben voor het gekkenhuis. Stiekem is het natuurlijk ook wel een beetje enge gedachte om een ego-dood te ervaren. :-P
Mijn vraag is dus: hoeveel mg DMT moet ik dan oraal innemen om zo'n trip te bereiken? Kan ik mijn volle voorraad nemen of denk je dat dat toch net TE veel is?
[edit] En ja ik ben me bewust van de gevaren die je hebt bij het gebruiken van een MAOI. Ik weet dat je ontzettend moet opletten wat je eet of gewoon een volledige dag moet vasten. Ik heb gelezen dat je een appel en witbrood wel kunt eten zonder hoofdpijn/misselijkheid/dood, klopt dat?
Daarnaast heb ik nu bepaalde zaden besteld die een MAOI bevatten en daarbij heb ik het advies gekregen om 3 gram zaden te gebruiken, niet meer niet minder.
Mijn doel is om een heftige trip te krijgen zoals je regelmatig op internet leest van dmt-gebruikers. Je leest dan dat mensen letterlijk naar een ander universum werden geschoten, dat ze een ego-dood hadden, dat ze hebben gepraat met goden/aliens/whatever, dat soort dingen.
Zoiets heftigs wil ik ook wel meemaken, maarrrr ik wil ook weer niet dat het zo heftig wordt dat ik daarna rijp ben voor het gekkenhuis. Stiekem is het natuurlijk ook wel een beetje enge gedachte om een ego-dood te ervaren. :-P
Mijn vraag is dus: hoeveel mg DMT moet ik dan oraal innemen om zo'n trip te bereiken? Kan ik mijn volle voorraad nemen of denk je dat dat toch net TE veel is?
[edit] En ja ik ben me bewust van de gevaren die je hebt bij het gebruiken van een MAOI. Ik weet dat je ontzettend moet opletten wat je eet of gewoon een volledige dag moet vasten. Ik heb gelezen dat je een appel en witbrood wel kunt eten zonder hoofdpijn/misselijkheid/dood, klopt dat?