#1
In het verleden (lees 2.5 jaar geleden) heb ik vele (10x ongeveer) avonden heerlijk getript op paddo's.
Een half portie mexicaanse deed voor mij de truuc. Ik waande me dan de hele avond in lala-land.
Tot de laatste keer. Die keer is één van de ergste ervaringen geweest die ik ooit heb meegemaakt.
Ik had die week mijn eerste keer pillen gedaan, en toen ging ik aan de paddo's. Ik had er eigenlijk niet veel zin in maar omdat een vriend voor mij het voor het eerst wou doen en ik in die week alleen thuis was, was het een goede optie.
Ik ben toen verschrikkelijk bad gegaan. 2 andere vrienden van mij gingen prima maar ik heb weer een andere vriend opgebeld omdat ik een nuchter persoon er bij wou hebben om zo een link met de "nuchtere wereld" te houden. Dat hiel niet echt, evenals vitamine c of suiker. Uiteindelijk ben ik er uit gekomen en vond ik het een erge, maar ergens toch ook wel een heel interessante ervaring. Ben eigenlijk blij dat ik het heb gehad, hoe erg je mind je voor de gek kan houden.
Een paar goede vrienden van mij doen nog steeds zo 1 a 2 x per jaar truffels. Vanavond weer. Nu staat het op de planning dat ik mee doe, heb de truffels al binnen. Ik heb er echt heel veel zin in om weer is lekker te lachen, te trippen en te hallucineren op de manier waarop je dat alleen kan met truffels/paddo's op.
Maar nu voel ik toch enigszins een twijfel, de twijfel is de afgelopen 2 weken minder geworden en de zin om het te doen alleen maar groter. Tot op het peil van vandaag waarbij ik niet kan kiezen of het nu nog lichte twijfel of gezonde spanning vooraf is. Denk een combi van beide.
Ik heb dus ervaring genoeg met dit spul en weet van de vorige keer dus ook dat je niet voor altijd in je bad trip blijft hangen en het vanzelf weer over gaat na een paar uur.
Wat is jullie mening op dit verhaal? Ik heb er zin in, goede vrienden, een relaxt huis waar ik vaak over de vloer kom, en alle voorbereidingen zijn perfect genomen. Ik zeg doen?
Een half portie mexicaanse deed voor mij de truuc. Ik waande me dan de hele avond in lala-land.
Tot de laatste keer. Die keer is één van de ergste ervaringen geweest die ik ooit heb meegemaakt.
Ik had die week mijn eerste keer pillen gedaan, en toen ging ik aan de paddo's. Ik had er eigenlijk niet veel zin in maar omdat een vriend voor mij het voor het eerst wou doen en ik in die week alleen thuis was, was het een goede optie.
Ik ben toen verschrikkelijk bad gegaan. 2 andere vrienden van mij gingen prima maar ik heb weer een andere vriend opgebeld omdat ik een nuchter persoon er bij wou hebben om zo een link met de "nuchtere wereld" te houden. Dat hiel niet echt, evenals vitamine c of suiker. Uiteindelijk ben ik er uit gekomen en vond ik het een erge, maar ergens toch ook wel een heel interessante ervaring. Ben eigenlijk blij dat ik het heb gehad, hoe erg je mind je voor de gek kan houden.
Een paar goede vrienden van mij doen nog steeds zo 1 a 2 x per jaar truffels. Vanavond weer. Nu staat het op de planning dat ik mee doe, heb de truffels al binnen. Ik heb er echt heel veel zin in om weer is lekker te lachen, te trippen en te hallucineren op de manier waarop je dat alleen kan met truffels/paddo's op.
Maar nu voel ik toch enigszins een twijfel, de twijfel is de afgelopen 2 weken minder geworden en de zin om het te doen alleen maar groter. Tot op het peil van vandaag waarbij ik niet kan kiezen of het nu nog lichte twijfel of gezonde spanning vooraf is. Denk een combi van beide.
Ik heb dus ervaring genoeg met dit spul en weet van de vorige keer dus ook dat je niet voor altijd in je bad trip blijft hangen en het vanzelf weer over gaat na een paar uur.
Wat is jullie mening op dit verhaal? Ik heb er zin in, goede vrienden, een relaxt huis waar ik vaak over de vloer kom, en alle voorbereidingen zijn perfect genomen. Ik zeg doen?