alsje het neemt laat even weten of het werkt , volgens mij ben je noch altijd zwaar genaaid.
je zegt dat je die persoon vertrouwt? maar verkocht hij je dat poeder als mescaline? (anders geeft ie al bewezen dat ie niet te vertrouwen valt.
de dosis is ook onlogisch als je 200/300mg zuivere mescaline nodig hebt voor een "common" trip ga je van 300mg extract echt niet hallucineren volgens mij
#3
Bij een extract zitten deels ook andere werkzame alkaloïden, tenminste ik heb eens hetzelfde soort poeder gedaan van een source als drientje, en ging erg lekker op 500mg. Heb echt 4 uur naar de lucht gestaard die alsmaar prachtiger werd. Lopen en bewegen was heerlijk maar intens. Achteraf werd ik er heel creatief van. Verder was het heel diep ontspannend en zeer helder, kreeg wel gigantische pupillen maar die krijg ik meestal.
Maar gezien ik hard en helder gelijk ging zou ik de dosis wel lekker stevig doen, gewoon 400 ofzo, mits je dezelfde batch als ik heb hebt tenminste...
Adreno
#4
ECHT san pedro extract bestaat uit alle werkzame alkaloiden + de mescaline zelf. Van alle alkaloiden is mescaline 50 % ervan ongeveer...Ik maak dat extract zelf en heb daar de laatste keer 1 gram van gepakt en dat was echt MIND BLOWING gewoon. Van mescaline kan je niet snel te veel nemen, het geeft een heel rustig gevoel en veel minder para dan lsd bijvoorbeeld. Bij zon dosis als ik had genomen springen de letters je letterlijk uit je beeldscherm en nemen alle verschillende kleuren aan die je je maar kan voorstellen. Zon ontzettend dikke visuals moet je wel verwachten! Heerlijk gewoon. Je moet dus de dosis die je neemt ongeveer delen door 2 voor het aantal mg mescaline je hebt genomen. Op erowid kun je even kijken wat de dosissen zijn. 500 mg wat ik ongeveer binnen had (altijd iets minder aangezien je altijd verlies hebt bij extraheren) is wel echt een heel erg stevige dosis. Ligt er ook aan hoe je de mescaline extraheert, zo kun je mescaline hcl of mescaline sulfaat krijgen bijvoorbeeld. Die doseringen verschillen iets!
#5
Misschien dat iemand er wat aan heeft maar er zijn verschillende manieren van mescalineextractie. Dit is een snelle vorm van extractie die alleen het loze vruchtvlees er uit haalt. Dus niet de misselijkmakende stoffen. Het is gewoon veel beter te eten want als je gewoon san pedro poeder hebt en je gooit hier water bij: dan wordt het nogal veel pap. Het zuigt al het water op.
Je kunt ook met wasbenzine achtige stoffen een schone exractie doen, dan krijg je echt die mooie kristalletjes
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.