Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's eerste keer.

Paddo's eerste keer.

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg kort gezegd slecht, haha. Heb het in totaal 10x gedaan ofzo waarvan er maar 3 leuk waren. Kortom niet mijn stofje die schimmels :sunglasses: En die van jou?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe beviel jullie het?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Strand. Scheveningen.

Wij waren gebronsde romeinse goden. Uitkijkend op de noeste zee. Kloven in het zand. Surrealistisch landschap. Kijk maar: http://www.mijnalbum.nl/Album=RGSQ6VPB (foto 2)

De wegen waren sponzig en de stoplichten waren boos.

Nog steeds de beste trip. Ooit.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
de eerste keer was geweldig. nadat we er thuis thee van hadden gezet zijn we naar de bushalte gegelopen, even op de bus gewacht en in de bus sloeg het lekker in. Nog nooit zo'n busrit meegemaakt natuurlijk. Wist niet dat een bus op zich zo grappig kon zijn. Later in de stad even naar de shop geweest, maar dat is niet echt aan te raden. Ineens al die mensen. Daarna heerlijk in de stad gelopen en dat was een geweldige ervaring. De eerste keer was zeker een succes!
w
warhunternlLid
01-01-2024, 00:00
#5
eerste keer afgelopen weekend geweest, we waren met 5 vrienden naar het bos gegaan en zijn op een mooi bankje boven op een berg gaan zitten. Daar de paddos gegeten en het echt fantastisch naar onze zin gehad. Het voelde echt aan alsof we in een fellowship zaten ofzo haha! Nietecht veel dingen gezien maar ik had wel echt een soort mdma gevoeletje hangen, ik vond alles zo mooi om me heen. Ik kon bomen zelfs wel zoenen zo blij was ik ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."