Haha!
Nou fijn in ieder geval dat je met me mee voelt.
Je hebt het in ieder geval uit gekotst? weet je zeker dat het niks deed?
Ik viel er van inslaap...
Maar ik had door die ene mislukte poging het opgegeven, maar nu roept iets in mij om het weer te gaan proberen want het is altijd voor mij een verlangen geweest. Om het zelf te doen, ik weet bv dat ik de vorige keer veel azijn in heb gedaan en misschien niet lang genoeg gekookt heb.
Het was heel erg zuur, bij andere was de aya niet zo zuur.
Hmm.. heb ook gelezen dat Aya maken net als de juiste soep is.. het is wel even oefenen.
Maarjah bij een soep weet je meteen of het goed is als het lekker is,
Bij eten hoeft het niet altijd goed te zijn, om lekker te zijn.
En Aya is gewoon niet lekker, je kunt het ook niet door de smaak af weten.
Het moet gewoon goed, er zijn zoveel factoren waar je rekening mee moet houden.
Maar dit keer ga ik gewoon slagen, ik wens jou ook veel suc6 voor als je het in de toekomst gaat doen
![:)]()