Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare hoofdpijn na paddo gebruik..?

Rare hoofdpijn na paddo gebruik..?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt alsof je je bewust bent geworden van een blokkade ja. Professionele hulp, in wat voor een vorm dan ook zal je goed doen :)
E
EtienneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey allemaal,

Al weet ik niet zeker of ik met dit soort vragen op de goede plek zit, ik ben toch benieuwd of er mensen zijn die mij hier antwoord op kunnen geven.

Ik heb ongeveer anderhalf maand terug een paddo trip gehad die ik ontzettend vet vond maar ben na deze trip iets raars gaan opmerken wat ik nu regelmatig voel. Het is een appart gevoel dat begint rechtsboven vlak onder mijn hoofd (in mijn nek dus) en omhoog gaat tot ongeveer het midden van mijn schedel. Het is niet zo zeer een echte hoofdpijn maar meer een irritatie die me gaan opvallen is na deze trip. Ook in de trip zelf kreeg ik op een bepaald moment gevoel dat er spanning op die plek stond.. en heb 3 weken terug mijn laatste trip gehad waarbij ik dit gevoel ook had.

Als dit zou komen van de paddestoelen zou de trip van 3 weken terug mijn laatste geweest zijn, maar voor het zelfde geld heb ik gewoon een nek massage nodig. Is dit herkenbaar voor iemand of kan iemand mij vertellen of het door de paddestoelen kan komen?

Groetjes!
E
EtienneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Klinkt alsof je je bewust bent geworden van een blokkade ja. Professionele hulp, in wat voor een vorm dan ook zal je goed doen :)
Klik om te vergroten...

Wat bedoel je precies met blokkade?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja blokkade is een beetje een zweefteven term, excuses.

Ik bedoel dat je door de trip een knelling in je systeem bent tegen gekomen, die pijn oplevert.

Die knelling kan fysiek zijn, waarbij je dus hulp nodig hebt van een goede masseur/-sseuse, fysiotherapeut of chiropractor of zo iets dergelijks. Maar het kan ook een meer psychische, energetische knelling zijn. In dat geval kan een reiki of magnetiseer behandeling, of gesprek met een goede psycholoog opluchting bieden.

Ga als het blijft aanhouden in elk geval naar de dokter. Vertel waar je last van hebt. Hoe of sinds welke gebeurtenis je die op het spoor bent gekomen is niet direct belangrijk, hoef je niet te vertellen als je niet wil. Het is enkel van belang dat de pijn wordt onderzocht zodat die behandelt kan worden.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is iig geen resultaat van je paddogebruik als ik dat je niet had moeten gebruiken. Wat Nathaniel zegt is waarschijnlijk het geval. Een osteopaat of chiropractor zal w.s. veel kunnen doen voor je.

Wel grappig aangezien paddo's juist ingezet kunnen worden tegen clusterhoofdpijn, maar dat is in feite een heel ander verhaal.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tufnut zei:
Wel grappig aangezien paddo's juist ingezet kunnen worden tegen clusterhoofdpijn
Klik om te vergroten...

Moest ik ook aan denken ja, typisch hahahaha
K
KantlijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar dan heb je't wel over een héél ander soort pijn (helaas).
Kan het niet zijn, dat je in je trip raar bent gaan liggen of zo? En dat dat een doof gevoel oplevert?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."