#1
Ik heb bij paddo's vaak een gevoel dat er een soort van 'brokje' of 'steeltje' in men keel zit... vreemd... maar wou dit ff dele na jou tekst te lezen ![:grin:]()
mandragora zei:Ik heb bij paddo's vaak een gevoel dat er een soort van 'brokje' of 'steeltje' in men keel zit... vreemd... maar wou dit ff dele na jou tekst te lezen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."