Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmagische ervaringen met De Paddenstoel

magische ervaringen met De Paddenstoel

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
dingo's kidneysLid
01-01-2024, 00:00
#1
je denkt niet dat die speedboot wel eens met en verse lading coke onderweg naar amsterdam kon zijn? :mrgreen:
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Close encounters
Iedereen die bekent is met boek True hallucinations van Terence McKenna zal zich zeker nog wel de episode herinneren in het boek waar Terence een close encounter heeft onder de invloed van De paddestoel. Het is jammer dat Terence hier geen getuige heeft. Aan de andere kant is het misschien juist daarom dat Terence deze waarneming van zo dichtbij heeft mogen ervaren. Uit eigen ervaring weet ik dat zo,n close encounter geen hallucinatie is. Het is mij ook overkomen, niet met een ruimteschip, maar met vreemde wezens op de Noordzee. En ik had een getuige! Dit alles gebeurde op de Ferryboot van Harwich naar de Hoek v Holland. Eigenlijk had ik meerdere getuigen, de waarneming werd ook gedaan door de 1ste stuurman en andere personeelsleden van de boot die op de brug stonden. Ik had die middag voor het vertrek nog paddenstoelen geplukt in Regents Park . De allerbeste zijn de paddenstoelen waarvan de kappen enigszins gedroogd zijn in de zon. Nu, dit was zo,n batch. Door God daar geplaatst om mij te laten zien dat alles mooi is! Ik kon dan ook niet wachten met ze op te eten. Ik heb dit s,avonds op de boot al gelijk gedaan. Dit leidde tot een van de vreemdste gebeurtenissen die ik ooit met DE Paddenstoel heb gehad. De eerste was buiten op het dek. Nu moet je je beseffen dat dit in de nacht was ergens midden op de Noordzee. Op een paar honderd meter afstand zag ik een boot. Het leek op een gondel zoals je die in Venetië ziet Op zich al een zeer vreemde zaak, inde nacht midden op een vaarroute waar zeer grote schepen varen., een gondel! Nog gekker was dat er vanaf de boot lichtgevende ballen, het water op werden geduwd!
Ik ben daarna snel een collega gaan zoeken om van dit vreemde schouwspel te getuigen. Hij zag wat ik zag, maar dacht dat dit vreemd schouwspel waar hij van getuige was , wel veroorzaakt zou zijn door een paar pilsjes te veel. Later, weer veilig achter de ramen van de boot concentreerde ik mij op een lichtpuntje in de verte. Uit ervaring wist ik dat ik hierdoor het lichtpuntje dichter bij kon halen. En dit gebeurde dan ook. Het lichtpuntje werd een speedbootje die recht op de ferry afgevaren kwam! Met een rotsnelheid! Op een gegeven ogenblik hadden ze dit waarschijnlijk ook door op de brug en schenen een van hun grote zoeklichten op dit bootje, wat daarna in het niets verdween. Ik kan me de conversatie op de brug goed voorstellen: What the fuck was that!
Zeelui weten dat op midden op de zee, net zoals ergens in een donker bos rare dingen kunnen gebeuren. De zeemeerminnen zijn hier een goed voorbeeld van. Ik weet bijna zeker dat het hier gaat over elementals, die door gebruik te maken van mijn (Paddenstoelen) energie in staat waren tot fysieke manifestatie te komen.
Dit was waarschijnlijk ook de verklaring voor Terence zijn ervaring. Geen buitenaardse wezens maar elementalen die ongeloofelijk goed zijn in shape shifting. Soms zijn het vogels, soms vliegtuigen en soms ruimteschepen. Vele jaren later, na deze ervaring las ik een boek dat een opsomming gaf van al deze vreemde natuurwezen, ook wel feeen genaamd.
Faery Folk by Edain MCCoy Geloof het of niet hier kwam ik een beschrijving tegen van deze vreemde lichtgevende ballen in het water plaatsende natuurwezens.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze vreemde natuurwezens heb ik met De Paddenstoel nog vele malen kunnen ervaren. Soms vraag ik mij af of het niet de “artificial elementals”zijn die altijd bij mij in de buurt zijn. artificial elementals zijn natuurwezens door ons zelf gecreëerd of door iemand anders en aan ons gekoppeld. Ik noem ze The Allies. Bij mij is het is een groep van 5. Deze zijn ooit eens beschreven door mijn ex die gevoelig is voor dit soort dingen, zonder dat ze daar paddenstoelen voor moet eten. Ik kan me hier nog maar een paar van herinneren.
The Cat, de meest durvende van de groep, altijd aan het proberen mij tot het uiterste te drijven.
The Cat had iets te maken met allerlei manieren van reizen inclusief het reizen per ufo.
Dan was er de “Warrior”, een oosters uitziend figuur in strijd uniform. Zijn tenue doet me denken aan een Chinese strijders van duizend jaar geleden. Er was ook een vrouw, waarvan ik me niet veel meer van herinner. Ook niet van de andere 2 van de groep. Ik heb het idee dat het nemen van paddenstoelen door mij hun weer energie geeft. Ze zullen blijven bestaan totdat hun doel, waar ze voor geschapen zijn is voltooid. Ik heb zelf geen flauw idee wat dat is. Wel weet ik dat ze mij kunnen helpen met hun magische krachten. Ik ben hier eigenlijk nooit verder gegaan omdat ze me bang maken, vooral The Cat, die wat mij betreft altijd te ver gaat. Dit doet mij denken aan een voorval in een klein dorpje in de buurt van Aylsbury Engeland, waar ik toen woonde samen met mijn vrouw en mijn zoon van een jaar. Het was daar altijd ongelooflijk stil , in dat dorp. Ik denk niet dat er daar meer dan 100 mensen woonden. Deze nacht had ik weer eens paddenstoelen gegeten. Ik weet als ik onder de invloed van paddenstoelen naar boven kijk er weer van alles gaat gebeuren. Zo ook deze nacht. Wat is eerst een lichtstip aan de hemel, werd een vliegtuigje. Het formaat van een sportvliegtuig. Niet lang daarna vlogen er tientallen! Dit is op zich al een vreemde zaak. Het is bij uitzondering dat er s,nachts gevlogen wordt met sportvliegtuigen. De meeste amateur vliegers zijn beperkt tot daglicht vluchten. En dan zullen ze zeker niet allemaal zo dicht bij elkaar vliegen. Nog vreemder was dat niet lang daarna deze vliegtuigen om ons huis heen probeerden te landen! Dit ging mij net iets te ver, en ik begon een beetje bang te worden. Het is de angst van het onbekende. Ik maakte mijn vrouw wakker, die zelf ook bang werd van al die vliegtuigjes om ons huis heen. We hebben toen alle ramen en deuren op slot gedaan en ook de gordijnen dicht. Stel je eens voor dat jij een vreemd wezen uit zo,n vliegtuig ziet komen, dat op je huis afkomt! Gelukkig werd het daarna weer stil.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het verhaal van boven doet me weer denken aan een aantal dromen die ik gehad heb over een groep van 5 mensen, The Dreamteam . Geen natuurwezens deze keer, maar mensen van vlees en bloed die s,nachts in hun dromen samenkomen. Een verhaal zonder paddenstoelen. Ik ben jammer genoeg het contact met deze groep verloren. Ik heb ook nooit hun ware identiteit achterhaalt, om deze ervaring ook echt te kunnen bewijzen. De leider van de groep was een vrouw. De mooiste vrouw die ik ooit in mijn leven heb mogen aanschouwen. Ik werd dan ook op slag verliefd op haar.
Verder waren er nog twee andere mannen. Een wat oudere man,en een jonge wat, slungelige knul, en nog een jonge vrouw, die een beetje jaloers wat op de leidster van de groep. Het idee van de groep was om de droomwereld te verkennen, en er eventueel ons hele bestaan er in door te brengen. De leidster, deze mooie vrouw, bezat ook innerlijke schoonheid en kracht. Ze maakte duidelijk aan mij dat ik mij hierop moest concentreren. De slungelige jonge knul, was een dopehead,
Ik kon dan ook nooit begrijpen wat hij in de groep deed. Ik denk dan de groep ondertussen “op reis is” zonder mij, en dat ze met zijn allen de fysieke wereld hebben verlaten. Ze zijn voor mij alleen nog maar een herinnering. De tijd voor mij is nog niet.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#5
De wind wakker maken.
Ook deze ervaring was in Hampstead heath in Londen. We zijn zo vertrouwd geraakt met de wetenschappelijke uitleg van wind en weer, dat we ook hier de verbinding met de natuur hebben verloren. Ons weer wordt door de wetenschappers verklaard als bewegingen van hoge en lage drukgebieden. Dit zal allemaal wel zo zijn, maar toch zijn er plaatselijke bewegingen in het weer die nooit helemaal te verklaren zijn. Wat mij al een aantal keren is opgevallen, tijdens het karpervissen, is dat er na een regenbui de zon tevoren komt, de wind dan ook even gaat liggen, terwijl het daarvoor urenlang achter elkaar heeft door gewaaid. Komen er weer wolken voor de zon, dan begint het ook weer te waaien. S,nachts in een natuurlijke omgeving is het rustig onder de bomengrens terwijl de wind daarboven gewoon waait. Het is alsof de wind meedoet aan de nachtrust van dit lager gelegen gebied. Terwijl dit overdag, met het zelfde weertype geheel anders is. Je zou bijna gaan denken dat de wind een soort bewustzijn had. Ik had ooit een keer gelezen in een van de boeken van Carlos Castaneda dat hij een soortgelijk experiment uitvoerde met de wind. Ik wilde voor mijzelf bewijzen dat de wind een soort wezen is met bewustzijn. Het was avond, de stilte was gevallen op de Heath, en ik was daar onderdel van. Paddenstoelen helpen hiermee. Ook de wind was gaan liggen. Plotseling rende ik naar de top van een kleine heuvel. Of ik hierbij ook nog lawaai maakte weet ik niet meer. Binnen enkele seconden begon het weer te waaien!
Toen ik deze plek weer verliet en de omgeving weer tot rust liet komen ging de wind ook liggen en bleef dit ook doen. Ik heb dit experiment nog een keer herhaalt met hetzelfde resultaat.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn ervaringen met De Paddenstoel beperken zich niet alleen tot het gebruik buiten in de natuur.
Het volgende verhaal speelt zich af in een club in Rotterdam. Ja , een behoorlijke tegenstelling voor het gebruik van paddenstoelen , dan dat in de open natuur. Het is soms wel fijn om onder de mensen te zijn. En dan is er natuurlijk de muziek. Hier zijn mijn paddenstoelen niet meer mijn vertrouwde kaalkopjes uit Regent Park, maar twee doosjes verse van de Smartshop. Ik was een regelmatige bezoeker in deze tent. De laatste jaren was het accent van mijn ervaringen met paddenstoelen meer gaan liggen op de interactie van mij op andere mensen, en ….op dansen! Dit laatste was wel de aller-vreemdste gewaarwording onder de invloed van paddenstoelen, en voor mij een directe manier om extase te ervaren. De beste muziek hiervoor is trance, dance, en tribal. Ik ben gaan leren dat er een andere dimensie is in dansen. Het staat heel ver weg van de dans zoals we die kennen van dansgroepen die we op de televisie zien . Dit lijkt meer op gymnastiek. Er is dan nog wel een artistiek element, maar de bewegingen zijn niet harmonieus. Ook is er veel te veel nadruk van de bewegingen onder de pelvis. Het sexuele element is te sterk aanwezig. Bij de klassieke dans, zoals ballet , en de Latijnse dansen is het ook al niet veel beter. Om ”dansen” beter te leren begrijpen moeten we onze blik weer wenden naar de primitieve stammen. Hier bevinden zich nog al de elementen van de echte dans, een worden met de muziek, het ritme, de krachten van de aarde, en natuurgeesten die in het ritueel van de dans meedoen. De echte dans is een feest, is extase. Ik heb het hier niet over de wilde, ongecoördineerde bewegingen van een wildeman, de bewegingen van de danser zijn harmonieus, altijd in samenwerking met de aardse energie stromen, en het ritme van de muziek, om deze te laten samensmelten in extase. Deze dans is de poort naar het paradijs.
Het dansen zoals dit wordt gedaan op feesten met muziek van tribal, trance en dance, lijkt er wel wat op.
Hier is alleen jammer dat hier de armen, handen en vingers niet meedoen, behalve dan deze een beetje in de lucht te zwaaien. We kunnen hier wat leren van de klassieke Indiase dans. Door de armen en vinger mee te laten doen, worden de aardse energiestromen in prachtige vormen en kleuren gesponnen. Een schouwspel dat zelfs de blik van de goden weer op dit plekje aarde richt, waar de danser hemel en aarde weer probeert te verenigen. Het is The Spirit Of Dance, die binnentreed en je bewegingen overneemt. Dit gebeurde bij mij, ik was bezeten door The Spirit Of Dance.

He who desires to prove for himself the existence of the Shining Ones—angels, devas, gods, call them by whatsoever name you will—he who would hear the sweetness of their voices, see their bright shapes moving at their appointed tasks in perfect harmony with the Will which called them and all things forth into manifestation; he who would understand the laws of their being and would co-operate in their divine activities, let him learn to lift his consciousness above the conflicting and deceptive forms, changing illusions of stability, which torment the dweller in, the world of sense. Let him seek that sphere where light and sound, in their infinitely changing shapes and patterns, reflect, as in a lake’s still, midday surface, the flawless image of the Thought Divine.
Here, unruffled by the capricious winds of emotion, he will perceive that which is hidden from those who as yet care not to know what is, what has been. and what shall be. Here he will learn to comprehend laws only revealed to those who, desire truth above all else, focus their energies one-pointedly upon its attainment, and are willing to risk, to this end, the loss of all things that the world holds most dear.
Yet do not think, O you who desire Sight, Vision and Knowledge, that easily—or in one life—can these be attained.
( Regent of the seven Spheres by Challoner).
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien is het nu tijd om hier toch een waarschuwing te plaatsen voor het gebruik van paddenstoelen en andere middelen die een werking hebben op ons bewustzijn. Paddenstoelen verstoren de ballans. De ballans tussen onze ziel en het lichaam. Deze verstoring is noodzakelijk voor het middel om zijn effect te hebben. Toch moeten we ons bewust zijn van de consequenties.
Onze psyche wordt blootgelegd. Het ether lichaam wordt losgemaakt, en hesteld zich eigenlijk pas weer volledig na jaren als het gebruik gestaakt is. Gedurende de ervaring is er geen probleem, goede invloeden hebben dan meestal de overhand. Het probleem is erna. Het etherlichaam neemt niet meer dezelfde plek in, in ons fysieke lichaam, maar blijft er een klein beetje buiten hangen. Dit buiten hangen kan op sommige plekken van ons lichaam groter zijn dan op andere. Het resultaat is dat wij dan openstaan voor allerlei negatieve invloeden, deze kunnen verstoringen veroorzaken, er is een gat in de beschermlaag van onze psyche. In het ergste geval kan dit leiden tot gespeten persoonlijkheid, paranoia en bepaalde vormen van bezetenheid. Dit probleem is groter met psilocybe dan met bv Morning Glory. Hebben we uit de plant een bepaalt actief bestanddeel gehaald zonder de gehele plant te gebruiken dan kan dit probleem nog groter zijn. Uiteindelijk is het de homeopathische werking van de plant die de ballans weer hersteld. Dit herstellen van psilocybe kan wel 10 jaar duren! Ik heb zelf het gebruik van paddenstoelen al een aantal jaren gestaakt, het gat in de beschermlaag van de psyche is weer gedicht. Na het opsommen van sommige van mijn ervaringen krijg ik toch weer zin om paddenstoelen te gaan gebruiken! Maar er is misschien een oplossing, en dat is homeopathisch Ipomea Heavenly Blue d200, dit zou het gat weer kunnen herstellen na elk gebruik. Ik ga dit zeker uittesten!
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.youtube.com/watch?v=PYJqhMAg ... re=related
Terence mckenna zijn verklaring van Ufo,s komt heel dicht bij de mijne. Hij zegt dat de psychedelische ervaring , “is a ufo fenonema on demand”Dat is ook mijn ervaring. Binnen de kortste keren als ik naar boven kijk onder de invloed van Paddenstoelen gebeuren er rare dingen, zoals ik al eerder beschreven heb. Met een beetje durf worden ze zichtbaar en komen ze dichterbij. Ik haal ze dichterbij! Het pad dat de UFO,s maken als ze dichterbij komen is vreemd, het is alsof ze gebruik maken van een andere dimensie. Hoe dit eruit ziet is onmogelijk om te beschrijven, het heeft iets te maken met bewegingen die haaks op elkaar staan. Het is ook geen hallucinatie, het gebeurt echt!
Een landing heeft zich bij mij nog nooit voortgedaan zoals bij Terence. Mijn angst is gewoon te groot hiervoor. De ervaringen die ik al eerder beschreven heb, laten zien dat de waarnemingen ook door andere gezien kunnen worden. Wel heb ik het vermoeden, dat hoe meer getuigen, hoe moeilijker het wordt om de UFO,s dichtbij te halen. Het wordt dan mijn kracht tegen het ongeloof. Voor sommige mensen moet alles wetenschappelijk verklaart zijn anders geloven ze het niet. Nee, erger nog, al staat het voor hun neus ,dan zien ze het niet! Je hebt ook van die mensen die alles standaard tegenspreken. Mijn zus is zo,n iemand. Geen slecht woord over haar hier, ik hou heel veel van haar, maar standaard spreekt ze me tegen. Ik laat het argument dan meestal maar rusten en stuur haar later verwijzingen via de mail die mijn punt toelichten. Wat ik hier eigenlijk probeer te vertellen is dat ongewone gebeurtenissen een schaduw opwerpen, ze blijven onzichtbaar, het is de beschermlaag van onze psyche die dit doet, zodat ons gewone leventje maar zo blijft als het is.
Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen zin heeft andere hiervan te proberen te overtuigen. Wat ik wel kan doen is mijn verhaal vertellen. In een reeks andere verhalen zal ik vertellen over andere bovennatuurlijke krachten waargenomen en gebruikt onder de invloed van paddenstoelen.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Regent Park in Londen was in die tijd een van mijn favoriete plekken. Ik had ondertussen geleerd dat, onder invloed van de Paddenstoelen, de energie stromen in de aarde, op de juiste manier gevold ons kracht kunnen geven. De “inner circle “ van Regent Park is een perfecte plek om te joggen, rondjes te lopen. Ik denk alleen niet dat dit een natuurlijke draaikolk in de horizontale krachten is. Wel kon ik op deze plek uren achter elkaar rennen, zonder moe te worden. Mediteren en joggen gaan heel goed samen. Dat heb ik dus ook vele malen gedaan op deze plek. Ik kwam er bv achter dat als je joggend een cirkel loopt overdag, het beter gaat als je met de klok mee loopt en
in de nacht er tegen in. Ook kan je met je handen en armen de verticale krachtlijnen grijpen, in een beweging die lijkt op het grijpen van een koord. Deze naar je toe trekkende beweging versneld je pas.
Het is zeker een bijzonder gevoel, te joggen zonder moe te worden! Wat de ervaring nog spannender maakte is dat ik een paar honderd meter verderop mijn Paddenstoelen had gevonden.
Een andere vreemde gewaarwording, die sommige mensen ook zonder Paddenstoelen ervaren is dat de kracht die ook wel wil genaamd wordt, nu veel makkelijker te manipuleren is. Ik kon bv heel makkelijk mensen, voorbijgangers, hun blik mijn kant laten opwerpen, als ik dit wilde. Dit gebeurt niet door je gedachten er op te concentreren, een betere beschrijving zou zijn, “de persoon zien omkijken voordat het gebeurt”. Wil is in ons normale leven is een onnatuurlijke zaak. Onder invloed ligt ie er voor het oprapen, en wat een machtig wapen is dit! Met een beetje fantasie kan je misschien wel voorstellen hoe ik dit uitgetest hebt, en dan heb ik het niet over alleen maar omkijken!

Intent (wil) is not a thought, or an object,or a wish. Intent is what can make a man succeed when his thoughts tell him that he is defeated. It operates in spite of the warrior,s indulgence. Intent is what sends a shaman through a wall, through space, to infinity. (Carlos Castaneda the Wheel of time)
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alhoewel de meeste bezoekers op dit forum gewoon een “goede tijd” willen hebben onder de invloed van een “drug”, wil ik toch graag mijn beperkte kennis van de Paddenstoel als magisch hulpmiddel met jullie delen. Niet dat deze Paddenstoel de enigste plant is die dit kan doen. Ik heb al ergens anders op dit forum wat verteld over Morning Glory. Deze klimplant met zijn hemelsblauwe bloemen moet meer gezien worden als een Teacher dan als een hulpmiddel. Dit ging over de bereidingswijze van de zaadjes. Benader je deze plant als zijnde een drug, dan zal het ook niet meer dan dat voor je doen. Wil je een spirituele ervaring dan zal je voor de bereiding een ritueel moeten uitvoeren. Dit betekend de plant/zaadjes met het juiste respect behandelen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als je de zaadjes zelf kon plukken van een plant in de natuur , die zichzelf daar geplaatst heeft. We kunnen dan onze verontschuldiging aan de plant aanbieden, dat we zomaar zijn zaadjes meenemen. We vertellen de plant dat we graag willen delen in zijn goddelijke devotie voor dat hogere wezen, Ra. We bereiden de zaadjes in een vijzel die we hier speciaal voor gekocht hebben. Na een ritueel bad en met een lege maag gaan we nu tewerk om de zaadjes te vermalen. Dit natuurlijk op een schone tafel, en zonder afleiding van televisie. De vijzel wordt na gebruik gewassen met de hand, zonder zeep en veilig opgeborgen tot de volgende keer. Het lezen van dit gedicht van de SOLAR DEVA kan je alvast in de stemming brengen

The Spiritual Sun, the Logos, our Lord!
O Life of our Life,
O Heart of Pure Fire,
We worship Thee, we life to obey Thee
Who inThy wisdom stupendous
Controlleth Thy Sons,
The Lords of the Planets.

De manier waarop een plant benaderd wil worden verschilt nogal. Mijn ervaring met kaalkopjes is dat ritueel weinig uitmaakt. Het is alsof deze plant geen ziel heeft. Hoe anders is het met bv Datura!
Datura is een nogal wispelturige vrouw , die korte metten met je maakt als zij niet benaderd wordt met het juiste ritueel. Lukt dit dan is zij een zeer krachtige helper in onze magisch avontuur.
Wil je de Paddenstoel als magisch middel gebruiken, probeer je dan te focussen op een doel, bv helderziendheid. Misschien is er een kennis , een vrouw in verwachting. Probeer het kind te zien,
Ga staren naar deze vrouw, focus op de stoom gegevens die naar jouw toekomen, soms ook wel hallucinaties genoemd. Het gevoel is dat je in een tunnel zit. Op een gegeven moment ga je dingen zien. Stop dan het concentreren en laat de beelden over je heengaan. Het kan zijn dat je een baby ziet, maar het kan ook dat kind zijn op een andere leeftijd. Het geheim van helderziendheid is het stoppen van de concentratie , de tunnel, op het juiste moment zodat de beelden jouw kunnen overspoelen.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weer eens in mijn club in Rotterdam en nog een paar vreemde voorvallen. Mijn “dubbel”heeft weer een paar rare manoeuvres uitgehaald. Ik sta op een hangplaats ergens midden op de trap. Deze club heeft twee verdiepingen , met een grote brede trap naar boven . Een paar meter verder naar beneden staat een meisje. Verder staan er nog mensen boven mij en aan de andere trapleuning.
Allemaal met een drankje in hun hand een beetje te relaxen. Het meisje voor mij staat met haar rug naar mij toe. Opeens wordt ze in haar bil geknepen, tenminste zo reageerde ze. Met haar hand nog op haar achterste keerde ze zich om, en keek heel kwaad naar mij. Toen ze zich realiseerde dat ik het niet geweest kon zijn, gezien de afstand die we van elkaar stonden, keek ze verder om haar heen , zonder een dader te bespeuren. Natuurlijk had ik haar best in haar bil willen knijpen, maar ja dat doet een fatsoenlijk mens nu eenmaal niet. Je weet nooit wat het resultaat zal zijn. Het kan een glimlach zijn , maar ook een klap in je gezicht. Dit soort dingen gebeuren vaker bij mij onder de invloed van paddenstoelen. Ik weet niet meer of het dezelfde avond was dat de barman naar mij toekwam met de mededeling dat ik onmiddellijk de club moest verlaten. Er was een klacht over mij ingediend. Een klacht, waarom dan? Een meisje had mij zien masturberen. Wat!! Dit is misschien iets wat je kan verwachten ergens in de bossen of een ander stil plekje , maar hier in de club, met honderden mensen? Ja, de barman vond dat ook wel een beetje vreemd. Ik geloof dat hij mij nog vertelde dat ze deel uitmaakte van een groep ADHD ers die die avond de club gezamenlijk bezochten.
Gelukkig mocht ik blijven. Toen ik poolshoogte ging nemen wie dit vreemde verhaal over mij vertelde had ik niet veel moeite om deze dame te vinden. Aan haar gedragingen was te zien dat ze duidelijk overstuur was. Op een gegeven moment zat de hele club ADHD ers mij aan te staren. Iedereen zou dit voorval afgedaan hebben als zijnde die stomme ADHD ers. Maar ik weet dat hier meer aan de hand is. Het is mijn “dubbel”die hier een truc uitgehaald heeft. Hoe en waarom, zal ik waarschijnlijk nooit achter komen.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van de datura plant kan je een amulet maken. Ook hier in Nederland groeit de datura. Het is dan de datura stramonium. Het is de wortel van de plant die je nodig hebt. Je kan dit amulet gebruiken om een doel in je leven te verwezenlijken. Het moet dan wel iets zijn wat heel belangrijk voor je is. Zoals ik al eerder vermeld heb, is het juiste ritueel belangrijk voor het maken van dit amulet. De plant moet van een plek komen waar deze van nature is opgekomen, dus geen tuinplant.
Heb je zo,n plant gevonden, wacht dan op de juiste tijd om deze uit te graven. Doe dit om middennacht, met volle maan, als de maan in het teken van de Schorpioen staat. Nog beter is dat de zon ook in het teken van de Schorpioen staat, alhoewel dit nogal laat in het jaar is. Gebruik voor het uitgraven geen gereedschap, maar gebruik liever je handen of een stok van hout uit de omgeving. De wortel van een datura kan heel lang zijn, probeer de hele wortel er uit te krijgen. Praat tegen de plant terwijl je haar uitgraaft. Verontschuldig je zelf en vertel haar wat je wil bereiken.
Beloof haar dat je andere datura planten altijd met respect zal behandelen.
Heb je de plant uitgegraven, doe haar in een katoenen of linnen doek. Het verdere werk kan je op je gemak thuis doen. Het is de bedoeling dat je van deze wortel een vrouwenfiguur gaat maken
Heb je een wortel die gevorkt is dan zal dit makkelijker zijn. Verwijder de bladeren en de stem. Gebruik hiervoor een gekarteld mes wat je hier speciaal voor gekocht hebt. Je kunt de bladeren en de stem gebruiken om een aftreksel te maken, samen met wat beenderen lijm, om de wortel ,nadat je er een figuur van gemaakt hebt te behandelen, zodat deze langer goed blijft. Maar dit is niet strikt noodzakelijk. Gebruik je creativiteit om van deze wortel een poppetje te maken. Het is toegestaan om er andere materialen aan toe te voegen, zolang deze maar natuurlijk zijn, bv veren, kralen ,haar enz. Voor metalen, gebruik liever zilver dan goud. Nu komt het echte werk, en dat is het ritueel wat het poppetje bindt aan jouw wens. Hoe je dit uitvoert is een persoonlijke zaak. Wat telt is de gedachte en het gevoel dat je hebt tijdens het ritueel. Denk alleen aan je doel, en probeer de verwezenlijking ervan voor te stellen terwijl je het poppetje vasthoud. Is de amulet eenmaal aan een doel gekoppeld dan kan dit niet meer veranderd worden. Om nog meer kracht te geven aan je wens kan je dit ritueel elke volle maan herhalen.

The devas of ceremonial. (quote uit het boek: Regents of the seven spheres)

Magic our nature is; magic is ritual, Music and word
conjured us once
To stimulate and influence the minds of those
Who held the secret and could sound the Note
Of sacred invocation. -
But now no more the mystic harmonies of sound rever-
berate through the triple worlds.
Now no more pure waves of light, fair colours, elemental shapes
Of beauty rise from temple and from grove.. .
That age is past.
Now the mumbling priest, the scanty worshippers
Who cling to old traditions and whose minds like wanton breezes . .
Cannot retain a thought beyond the moment;
The sad, discordant jingle of, faint sound, the words, devoid of knowledge as of sense,
Have not the power to call our glory down..
Faintly our forms appear; dimmed are our pristine rays As shadows seen in some cracked, ancient glass.
How can we then still generate the .powers which stir the
heart,
And raise mans consciousness to states of ecstasy, Whence wisdom falls like dew upon his arid mind, and he beholds
His Lord and ours—supreme?
Man hath forgot and turned himself away,
For those who were once the guardians of the Sacred Lore
Have failed him and poisoned the bright wells at which he drank;
So through the growing faculties of his awakening mind He hath outstripped them.
No longer will he walk the mystic path whereon he thinks that he has been deceived; .
No longer doth he hope to find the truth he seeks through ceremonial rites.
Those ancient sacraments of unsurpassed beauty,
The united voice and act of worshippers, the rhythmic movement, .
called us to unite our consciousness
This magic which with that of the participants,
And give them super-terrestrial vision.
This hath now become a legend—an idle poets dream; For from the heart of ceremonial the holy mysteries have been withdrawn,
And now being empty can no more answer mans need,
for now it fails to stir his senses
Or stimulate his mind, tuned to another key. .
O man, knowing no other source at which to slake your
raging thirst for Truth,
Ye wander down strange ways, seeking your gods on
earth,
And finding nought but broken images!
Yet ye have willed to walk alone,
And lonely, stumble through the encompassing dark, Unlit by those clear stars which once gave life to all your works.
So shall it be while still ye refuse to pass
The dread portals of the ancient Mysteries.
Now your idle feet sound hollowly on temple floors
deserted .
Where in ancient days the power of God took form And priest initiates wrought what would to you seem miracles.
So ignorant have ye become, ye can no more distinguish error from truth; .
Forfeited are your powers—and it is well.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elven en andere elementalen zijn de wezens die belast zijn met de ten uitvoer brengen van de schepping. Het is creatieve energie, God als de schepper. Veel van deze wezens, die voor ons geen waarneembaar lichaam hebben, zijn de gezanten van het Goddelijke. Maar ook een aantal zijn vervelende wezens waarvan het enigste doel is om mensen te pesten. Ik kwam er eens een in een droom tegen. Deze elf enigste doel was om de mens waar hij zijn aandacht op had gevestigd aan zijn beloftes te houden. Goedschiks of kwaadschiks! Het schijnt zo te zijn dat in de wereld van de elven en andere natuurgeesten, het breken van een belofte gezien wordt als een zeer ernstig misdrijf. Deze elf die eruit zag als een man met een slecht humeur, was wel bereid om mij te laten zien hoe hij mensen kon laten boeten door hun omstandigheden in dit leven te veranderen. Ongeluk en pech zijn nu begrippen waar ik heel anders tegenaan kijk. Je kan maar beter niet aan de verkeerde kant staan van deze kwelgeest. Vooral de beloftes gemaakt waarin de woorden “ik zweer”en “met god als mijn getuige”voorkomen. Waarom deze wezens een voorkeur voor bepaalde mensen hebben zou ik niet weten. Misschien zijn de mensen die hierdoor getroffen worden, mensen die op andere manieren ook gebruik maken van deze elementale krachten. Veel van deze natuurwezens houden zich bezig met het welzijn van planten en dieren. De vernietiging van de natuur doet deze wezens veel pijn. Ik kwam ooit eens zo,n wezen tegen dat mij attentie wilde vestigen op een paar jonge mensen die een vuurtje aan het stoken waren voor een barbecue onder een boom. een wezen dat zich volkomen opgaf voor het welzijn van deze boom, had mij gevonden om deze mensen te waarschuwen voor het gevaar dat dit vuur de boom zou kunnen aandoen.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erg interessant allemaal.

Heb zelf helaas bijna geen ervaring met Paddo's :( Geloof dat het tijd gaat worden.
Heb veel ervaring met LSD, maar ik heb teveel controle over mijn eigen gedachten. Wellicht geeft LSD mij ook geen "touch with nature" zoals ik die zoek.

Ik verhuis volgend jaar weer terug naar Londen. In Regents park heb je paddenstoelen gevonden? Welke soort zijn dit geweest?
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vervolg Amanita.
Dat er grote veranderingen gaan plaatsvinden in onze wereld de komende jaren is voor mij meer dan een vermoeden. Het is dan ook een illusie om te blijven geloven dat de “beschaving”die we nu kennen voort zal duren. Moeder aarde is uit balans, wij zijn hiervoor verantwoordelijk en wij zullen de consequenties moeten aanvaarden. De geest van Amanita herbergt een groot geheim. Omdat er grote veranderingen gaan plaatsvinden moet deze kennis geopenbaard worden omdat zij anders verloren zou kunnen gaan. Nee, Amanita was geen onderdeel van de drank soma uit de Rig Veda’s. Het grote geheim van Amanita is haar relatie met het kruis zoals we het kennen met de afbeelding met de duif en de slang. De symboliek van deze is bekend. De duif vertegenwoordigt de perfectie in het dierenrijk, dat wat van boven komt, de geest. De slang vertegenwoordigd ook de perfectie, dat wat van beneden komt, de ziel. Er zijn namelijk twee soorten van evolutie gaande, een opwaarts en een neerwaartse. Een evolutie en een devolutie. Alhoewel we denken dat wij boven de dieren staan, hebben een groep dieren, waaronder de vogels een evolutie stadium bereikt dat ver boven dat van de mens reikt en zijn al weer op de terugweg. Ja, hoe hoog we ook klimmen in ons streven naar perfectie, er is ook weer een weg terug. Dit is een wet die geldt voor atoom tot universum en wordt in de mens benadrukt door het ritme van slapen en waken, inademing en uitademing. Er is immers geen einde aan perfectie. Ook de goden, moe van hun paradijs, kiezen uiteindelijk de weg terug om na eons weer te ontwaken aan het begin van een nieuwe evolutionaire cyclus. De slang symbool van de ziel, de levenskracht is de perfectie van de evolutie in het dierenrijk in de opgaande cyclus. Maar,….. onderaan het kruis aan de linkerkant groeit een Paddenstoel, Amanta Muscaria, goddelijk wezen, perfectie in het plantenrijk, de allerhoogste. Zij deelt deze positie onderaan het kruis, maar dan aan de rechterkant met haar mannelijke tegenhanger, een plant die mij nog onbekend is. Op het kruis, de mens, Jezus- Christus, Symbool van de perfectie in het 4de kingdom, het mensenrijk. In de mens zijn de krachten die we in het planten en dierenrijk nog apart tegenkomen verenigd. Jezus de ziel met Christus de geest.

A call resounds Clear as a silver bell
It vibrates throughout the spheres
In quivering waves of light
The Karmic hour, inevitable, strikes
The impulse to create, stirs, strives, attracts
From out the Holy Place,
The Secret Place
Where dwell the inner Powers which bring forth justice to each living thing,
Without Whose sanction nought may come to birth, Sanction is given
At the Word,
Magnetic waves surge forth to their appointed task We come—Builders of Form, we come
Thought hath compelled us
To that place we speed whence like hath called to like Invoke us and we stand ready to do thy will,
We cannot fail to answer to the Note which bids us serve
Behold me, I am here
I am the matrix
Within my mind the imaged thought shines clear, Through me its life must come
Whatever be the dream that glows in the creators mind That will I seek to build
So long as the clear thought reflects itselfin me, unwavering and unchanged
Through every channel the great power which I may use
Flows in
So much—no more
(H K Challoner)
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kaalkopje of Psilocybe semilanceata.
Als je volgend jaar in London bent kan ik je instructies geven waar je deze kan vinden.
Psilocybe is minder visueel dan LSD. Of het je gedachten controle kan stoppen weet ik niet.
Er zijn technieken om je gedachten stop te zetten. Heel handig voor als je problemen hebt om in slaap te vallen. De techniek die ik gebruik is, een kleur visualiseren, je ziet een bepaalde kleur, maar noemt hem niet bij naam. Don Juan in de boeken van Carlos Castanada noemt dit: stopping the internal dialog. Gedachten zijn altijd verbonden met woorden. Visualizeren zonder te benoemen is het geheim.
LSD kan die verbinding die jij zoekt met de natuur nooit maken, alhoewel het je wel kan laten zien dat deze verbinding bestaat. Daarbij komt ook nog kijken het slechte karma dat dit product mee draagt door winstbejag.
zie ook mijn verslag in een ander topic:
viewtopic.php?f=7&t=38742
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gevoel dat ik mijn bewustzijn kan verplaatsen naar een andere locatie en daar vervolgens ook fysiek aanwezig zijn was al verschillende malen in mij op gekomen. Niet als een idee maar als een gevoel dat dit mogelijk was onder de invloed van De Paddenstoel. Ik ben weer eens in mijn favoriete club in Rotterdam. In een bepaalde plek in deze club is dit gevoel heel sterk. Ik ben mij bewust van een andere locatie, deze doet meer denken aan een oude Engelse pub, of een gentleman,s club. Het is geen locatie uit mijn geheugen, misschien uit mijn dromen. Het is weer die oude angst voor het onbekende die mij stopt om mijn wil te richten op deze nieuwe locatie. Behalve deze Engelse pub, is er ook een andere locatie die zich openbaard, een discotheek, een groot gebouw in een cirkelvorm.
Zeker geen plek die ik ooit tegengekomen ben. Het gevoel dat ik een “shortcut”kan nemen naar een andere plek in de wereld voelde ik ook bij het volgen van de draaikolk van de energielijnen. Mijn grootste angst is: dat ik niet meer weet hoe ik terug moet keren. Wat dan? Om de grenzen van ons bewustzijn op te zoeken is een zekere moedigheid voor vereist.
Bereid zijn alles op te geven wat ons lief is, desnoods te sterven.

De battle chant of atl’aman
Would you know the meaning of laughter and joy?
Then come play with us now the game of life,
lf you care to try lf you dare to lose!
Roll now, roll, roll again, roll the dice of life.
Listen to the rhythm of life divine,
Feel, touch and absorb the pulse of earth.
Fly true the spear Wield sure the sword!
And roll now, roll, roll again the dice of life!
What can you lose, friend, but an empty life?
What can you win, friend; but a full rich life?
Win or lose, try now! Roll the dice of life !
lf you care to live, friend! lf you dare to die!

Would you brave the meaning of sorrow and tears?
Then come see with us now the fount of life,
lf you care to see if you dare to feel!
Roll now, roll, roll again, roll the dice of life.
Listen to the rhythm of their hopeful hearts.
Feel, touch and absorb their pain and tears.
Fly true the spear! Wield sure the sword!
And roll now, roll, roll again the dice of life!
What can you lose, friend, but a dull dry life?
What can you win, friend, but a warm full life?.
Win or lose, try now! Roll the dice of life,
lf you care to live, friend! lf you dare to die!
Would you know the meaning of freedom and power
Then join us, come join us in this our hunt.
lf you care to try lf you dare to fail! .
Roll flow, roll, roll again. roll the dice of life.
Listen to the rhythm of walking free
Feel, touch and absorb the One Power.
Fly true the spear! Wield sure the sword!,
And roll now, roll, roll .again the dice of life!
What can you lose, friend, but a bonded life
What can you win, friend, but the One Power
Win or lose, try now! Roll the dice of life.
lf you care to live, friend lf you .dare to die!

Would you brave the meaning of duty and honour ?
Then come join us now in the dance of death.
lf you care to try! lf you dare to die!
Roll now, roll, roll again, roll the dice of life.
Listen to the rhythm of life and death.
Feel, touch and absorb the One Power.
Fly true the spear! Wield sure the sword!
And roll now, roll, roll again the dice of life!
What can you lose, friend, but a hopeless life
What can you win, friend, but a hope filled life
Win or lose, try now! Roll the dice of life,
lf you care to live, friend! lf you dare to die!



Volgens ingewijden is het de “dubbel” die overneemt en ons in a blink of an eye kan verplaatsen naar een andere plek. Het is ook deze “dubbel” die het overneemt als we dromen.
Voordat de “dubbel het kan overnemen moet ons gewone zelf krimpen. Als we in slaap vallen gebeurt dit eigenlijk al automatisch. Om dit te bewerkstellen als we volledig bewust zijn is een andere zaak. Een schok kan dit veroorzaken. Misschien ook wel een wils daad. Deze dubbel in ons is een vreemde vogel, in mij tenminste! Een aantal zeer vreemde voorvallen met deze zal ik een ander verhaal vertellen. Deze keer in mijn club in Rotterdam had ik ruzie gehad. Onder de invloed van De Paddenstoel was dit zeker een zeer heftige gebeurtenis voor mij die nacht. Misschien was dit het krimpen van mijn gewone zelf. Er was een onderbreking in de continuïteit van mijn bewustzijn. Ineens bevind ik mij in een aantal straten in een stad, die heel erg bekend voorkomt. Het had heel veel weg van Rotterdam. Om van deze club die ik verlaten had naar mijn auto te lopen, zou geen probleem moeten zijn, ik heb dit tientallen malen gedaan. Nu lukte het mij niet. Alles leek zo bekend, maar miste de verbinding met de realiteit die naar mijn auto leidde. Nog vreemder was dat de straten doodstil waren, er was ook geen mens te zien. Al is het nacht, dit is toch vreemd in het center van Rotterdam. Ik moet minstens een uur door deze straten gelopen hebben, zonder een ziel te zien! Op een gegeven moment liep ik weer in mijn bekende omgeving , en was deze zeer vreemde ervaring voorbij. Dit doet me weer denken aan mijn dromen. In mijn dromen ben ik ook vaak de weg kwijt , en weet ik niet meer waar ik mijn auto geparkeerd heb. In het normale leven heb ik hier echter nooit een probleem mee gehad.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#18
Magische verhalen met psilosybe paddenstoelen.
Nu ik er over nadenk, en weer probeer enkele van mijn avonturen te herinneren valt het mij op dat het bij mij vaak gaat om een interactie met de natuurgeesten in al hun verschillende ranken.
Niet alle verhalen zijn bijzonder. Ik heb er ook een aantal toegevoegd om inzicht te geven wat we allemaal kunnen met de magische paddenstoel.
Omdat er nog zo veel mogelijk is, en ik niet meer alles kan uittesten, hoop ik dat anderen hier de draad oppakken. Dit is maar een kleine selectie van de honderden ervaringen die ik met de magische paddenstoel heb gehad.
Ik zou ook graag willen horen van soortgelijke ervaringen van anderen.

Mijn favoriete “haunt”was in die tijd Hamstead Heath, in Londen, waar ik toen woonde.
De les van de paddenstoel was de fysieke gewaarding van de ley lines die onze aarde doorkruisen.
Ik loop door Hamstead Heath op blote voeten, en laat mij leiden door het gevoel dat de aarde energie afgeeft/opneemt. Behalve een vertikaal krachtveld wat ons verbind met de planeten en de kosmos lopen er ook horizontale krachten over onze aarde. Misschien is het wel interessant om te vermelden dat heel veel mensen dit verticale krachtveld waarnemen onder de invloed van paddenstoelen. Kijk je neer op een grasveld, dan lijkt het alsof er een soort patroon in zit , een soort spinnenweb. Kruispunten van lijnen zijn te zien in onkruid zoals weegbree. Liggen er bladeren op het grasveld dan vormen die de kruispunten. Het is moeilijk uit te leggen hoe dit er precies uitziet. Het lukt niet hier enige regelmaat in te scheppen, maar voor iedereen die dit waargenomen heeft is dit duidelijk.
De verticale lijnen lopen altijd met een curve. Lijnen verbinden draaikolken. Draaikolken zijn of links - of rechts draaiend. De polariteit veranderd nachts. Onder de invloed van De Paddenstoel was het voor mij makkelijk om de lijnen te volgen, eenvoudigweg om het onbewuste deze instructie te geven, “volg de energielijn” Op een gegeven moment gaat je lichaam over een draaikolk en dan heb je sterk de neiging om deze te volgen. Je lichaam heeft dan de neiging om automatisch te gaan versnellen. Op die dag had ik een energieveld gevonden dat met de klok mee draaide, en ik dus ook. Als een whirling dervish! Ik voelde een enome energie in mij opwellen. Op een gegeven moment schoot ik los uit mijn draaibeweging en rende als een bat out of hell! Mijn gevoel zij dat ik sneller rende dan een haas! Wat een energie, wat een kracht! Als atleten dit wisten, dan zou dit de allerbeste doping zijn! Deze energievelden bevinden zich overal. Er zijn grote en kleine.

Waar mensen lopen, en auto,s rijden worden ook sporen gevormd die ons lichaam kan voelen, dit zijn de “artificial”energielijnen. Ook deze kunnen ons kracht geven/wegnemen.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#19
herbal criminal zei:
Het kaalkopje of Psilocybe semilanceata.
Als je volgend jaar in London bent kan ik je instructies geven waar je deze kan vinden.
Psilocybe is minder visueel dan LSD. Of het je gedachten controle kan stoppen weet ik niet.
Er zijn technieken om je gedachten stop te zetten. Heel handig voor als je problemen hebt om in slaap te vallen. De techniek die ik gebruik is, een kleur visualiseren, je ziet een bepaalde kleur, maar noemt hem niet bij naam. Don Juan in de boeken van Carlos Castanada noemt dit: stopping the internal dialog. Gedachten zijn altijd verbonden met woorden. Visualizeren zonder te benoemen is het geheim.
LSD kan die verbinding die jij zoekt met de natuur nooit maken, alhoewel het je wel kan laten zien dat deze verbinding bestaat. Daarbij komt ook nog kijken het slechte karma dat dit product mee draagt door winstbejag.
zie ook mijn verslag in een ander topic:
viewtopic.php?f=7&t=38742
Klik om te vergroten...


Ik heb kaalkopjes gezocht toen ik 2 weken geleden in Nederland was, kon niks vinden :( :(

Woon nu in Berlijn, en ik heb nog geen koe gezien, dus weet ook absoluut niet waar ik zou moeten zoeken. (schijnt toch in de buurt van koeienpoep te groeien? ) En nu waarschijnlijk al te laat ??
Ik vermoed dus volgend jaar, einde zomer weer (tijdelijk) naar Londen te verhuizen, ik zal je dan nog weer een bericht doen voor tips van de vindplek :wink:
Sorry ben best wel een leek in deze dingen, maar wil graag leren.

En ik weet niet of ik dan echt mijn gedachte controle wil stoppen. Ik bedoel, met deze controle behoed ik mezelf ook van een bad trip, of in het dagelijks leven van negatieve gedachten. Lijkt me geen slecht ding toch.
h
herbal criminalLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het mes snijd aan twee kanten. Enerzijds heb je gelijk, houdt je controle dan over je gedachten dan beperk je de mogelijkheid enigszins op een bad trip. Aan de andere kant beperkt dit ook je belevenis. Het is de dialoog die we constant met onszelf voeren dat de wereld van alledag maakt. Paddo,s moeten nu juist deze ordelijke wereld verstoren om die andere wereld te kunnen laten zien. Maar ik begrijp je probleem. Een bad trip is het gevoel niet meer te weten wie of waar je bent; het gevoel dat je de controle over jezelf verliest, gek wordt of doodgaat. Paniekaanvallen gebeuren ook bij mensen die geen paddo,s genomen hebben. Er zijn een aantal dingen die je kan doen om zo,n paniekaanval te voorkomen. Er is op dit forum al veel advies gegeven hierover. Ik zal er nog een paar aan toevoegen. De allerbeste remedie om over een paniekaanval te komen is makkelijk fysiek werk te gaan doen zoals bv de afwas of tuinieren. Of ander werk wat je kan doen zonder nadenken. Als medicijn werkt honing prima. Ook de Bach Flower Remedie: Rescue remedie werkt uitstekend!
Verder is het belangrijk dat je goed in je vel zit. Het is onomkomelijk dat de Paddenstoel gedurende de trip je zal wijzen op je slechte karakter eigenschappen. Je moet hier wel open voor staan.
Paddo,s leggen je psyché bloot. Je moet van goed huize komen om hier tegen te kunnen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."