Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De titel zegt het eigenlijk al. Wat vinden jullie nou echt "leuk" om te doen tijdens shrooms? Naast natuurlijk de Visuals bekijken en gewoonweg aan het trippen zijn. Ik kan zelf altijd erg genieten van een sigaretje, even pianospelen (ja dat kan ik nog na de truffels, oefening baart kunst ) , en muziek luisteren natuurlijk! Ben benieuwd! Grtz"
"Hey all, Ik ben al enige tijd nieuwsgierig naar wat de beste/leukste setting zou zijn voor truffels. Tot nu toe heb ik altijd maar gewoon hatseflats de truffels naar binnen gewerkt. Maaaaar een nu wil ik weten wat jullie allemaal doen (ook wat betreft de voorbereidingen). Ik denk dat ik binnenkort zo'n Philips Living colors ga aanschaffen voor op m'n kamer. M'n kamer is klein, zo'n 4 x 3 meter, inclusief bed en kast. Het beste wat ik zou kunnen bedenken is dan wat sfeervolle kaarsjes neer te droppen oid. Any ideas?"
"Hooggeachte truffelaars, Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer een tripje door wonderland maken. Het plan is zaterdag eind van de middag, ik ben dan rond 16.00 uur thuis. Mijn zus komt 'savonds rond 18.00/18.30 thuis, en die is niet zo'n fan van mij aan de truffels. Meestal kan ik wel normaal doen, zolang 't maar geen superlange gesprekken zijn. Ik ben van plan om gewoon in m'n kamertje te blijven wanneer ze thuis is. Nu mijn vraag. Zou dit een negatief effect kunnen hebben op de trip? Ik zou me kunnen voorstellen dat ik me er ongemakkelijk bij ga voelen. Hoogachtend, Truffelgebruikertje"
"Een heeeeeeele goede avond dames en heren. Ik ga binnenkort weer truffels doen, en ik ben erg benieuwd naar wat jullie de meeste sterke / potente / leuke truffels vinden. Ik heb zelf tot nu toe Golden Teachers, Dolphin's Delight, Cosmic connectors ennnnn Mother's Finest (allemaal van Freshbox). NIKS, maar dan ook he le maal niks kon ook maar een beetje tippen aan de trip die ik heb beleefd op mother's finest. Onbeschrijflijk. Ik hoor echter heel veel over andere truffels, bijvoorbeeld de Hollandia, Dragon's Dynamite etc. Welke truffels zijn jullie het zwaarst gevallen, en hoe was je trip? Ben benieuwd!"
"Hey people, Ik wil binnenkort weer een keertje truffels doen. Ik heb 1 keer een geweldige trip gehad op mother's finest, maar nu vraag ik me af welke soort de sterkste is. Ik zat te denken aan Hollandia, omdat ik die vaak voorbij zie komen op fora, maar hebben jullie daar een antwoord op?"
"yes I do weer een slecht idee afgestreept!"
"Helleuw, Ik heb een keer of 3 xtc gedaan, truffels vaker. Ik trip meestal alleen, puur omdat ik dan voor m'n gevoel beter kan nadenken en meer in m'n trip zit, en dan word ik nergens door gestoord. anyway, to the point: Ik ben benieuwd naar de combo xtc - truffels. Zijn er mensen die 't hebben meegemaakt, zo ja hoe was 't? Ik kan me voorstellen dat xtc in je eentje niet bijster interessant is though, dus zou je aanraden om 't dan niet alleen te doen?"
"Ja dat was inderdaad het plan. Misschien kan ik wel naar een vriend toe, 200 meter van me vandaan, hij is alleen thuis die zaterdag. Oja, m'n zus valt me nooit lastig als ik op m'n kamer aan het chillen ben, maakt dat nog wat uit? Zo niet ga ik inderdaad maar voor een andere keer. Thanks!"