Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels... Hawaiians?

Eerste keer truffels... Hawaiians?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rond de 10 gram is inderdaad wel een mooie kennismaking voor truffels. Persoonlijk vind ik de verschillen in potentie tussen soorten wel meevallen eigenlijk.
E
ErnumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Komende zaterdag gaan m'n vriendin en ik met nog een paar vrienden truffelen. Zelf heb ik 'alleen' ervaring met hasj, spacecake en XTC/MDMA. Het wordt dus mijn eerste truffeltrip.

Mijn vriendin is al vrij ervaren met truffels en zij wil High Hawaiians doen. Naar wat ik begrepen heb zijn dit behoorlijk sterke units. Wat raden jullie mij aan? Een kleinere dosis Hawaiians of een andere truffel? Of valt het allemaal wel mee?

Bedankt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou het gewoon bij een grammetje of 10 houden, als je er een meer ervaren tripper bij hebt zitten moet dat wel goed gaan. :)
E
ErnumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de reacties, vanmiddag gehaald. De kerel van de shop raadde ook een halve portie Hawaiians aan voor de beginners, dus dat is 'm geworden!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniet ervan!
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#6
High Hawaiians waren voor mij ook de eerste (en vooralsnog enige) keer truffelen. Ik heb toen 15 gram op en dat ging prima maar was wel heftig vond ik. 10 gram is waarschijnlijk prima! Als meisje merk ik wel dat ik gevoeliger ben dan heren voor de meeste drugs, zag duidelijk dat vriendlief een stuk minder effect had ervan (maar die had ook dolle pret). Mocht je het leuk vinden om te lezen dan heb ik nog een reportje op dit forum. :) Kan het erg aanraden om er eentje te schrijven zolang het nog versch in het geheugen zit, desnoods alleen voor jezelf, is zo leuk om terug te lezen en herinneringen op te halen! Veel tripplezier vandaag!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Narayani zei:
Kan het erg aanraden om er eentje te schrijven zolang het nog versch in het geheugen zit, desnoods alleen voor jezelf, is zo leuk om terug te lezen en herinneringen op te halen!
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens! Bovendien vind ik zelf het schrijven van een tripreport een goede manier om alle inzichten en indrukken te verwerken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."