Psychedelibee zei:
Na 1 week is zul je wel weer effecten ervaren, maar wel iets minder. Na 2 weken is de gewenning zo goed als verdwenen.
Ohh. Perfect.
Dit weekend eens thuiszitten en geen drugs consumeren. En het weekend erna nog een truffels doen dan, maar dit keer thee trekken.
Geen drugs! Hiermee bedoel ik wiet en alcohol, niet dat jullie dadelijk nog gaan denken dat ik elk weekend aan de drugs zit.
Vrijdagavond ben ik toch moe en ga ik vroeg slapen, zaterdagavond doorbrengen met een film, chips, cola en sigaretten.
Zondagavond vroeg slapen want moet maandag vroeg op school zijn wat tevens ook mijn laatste dag wordt. (Dan 4 dagen schoolreis.) Daarna nog een week.
Deze week 4 dagen achter elkaar gedaan. Had nog 5 gram over van anderhalve maand geleden.
Uit de vriezer gehaald en gedroogd. Deze pep was getest op ongeveer 55%. (Zelf getest)
Heb elke nacht mooi 5 uurtjes minimaal geslapen en goed kunnen eten.
Als aflsuiter ga ik deze nacht doorhalen.
Ik heb al veel getyped, en ik zit ondertussen 4 uur verder van het laatste lijntje. Tijd voor bij te nemen en ik denk dat ik in mijn bed ga liggen spacen met laptop en muziek. Geniet van jullie avond en als jullie van plan zijn om te slapen, goedenacht dan!