Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen

Trippen

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand een drugs om van te trippen die hij mij zou aanraden(ik ben 15 en woon in belgie) ? :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raad je stiekem helemaal niets aan, maar daar ga je toch niet naar luisteren. Dan lijkt een matige dosis truffels of paddo's mij het verstandigst. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, je kunt nu geen paddo's vinden en je moet ook weten waar je op moet letten. :wink:

2C-B zou trouwens ook een optie kunnen zijn, als je daaraan kan komen. Dan mis je alleen wel een beetje het mentale aspect van trippen.
g
ganjafarmer10Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke dit ga ik binen kort al eens proberen maar weet er nog iemand anders iets?
Weet er ook iemand of je in deze tijd van het jaar paddos kunt vinden?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet genoeg, maar uit de verschillende posts die ik net van jou heb gelezen maak ik alleen maar op dat je nog helemaal niet klaar bent voor trippen. Als ik alles zo lees heb je volgens mij geen idee wat het inhoud en waar je aan begint. Wacht gewoon nog een paar jaar tot je volwassen bent en zorg dat je je goed hebt ingelezen. Trip middelen doe je niet zo maar even voor de fun, het is geen speelgoed!

En als je al wat gaat proberen, ga niet zelf in de natuur iets zoeken of je wagen aan extracties of syntheses. Met alle respect, maar op je 15e kan dat alleen maar fout aflopen. Lijkt me toch dat je niet levens moe bent...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Lijkt me toch dat je niet levens moe bent...
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dat op? Van alles wat ik lees van deze wietboer maak ik op dat hij er alles aan zal doen om in de problemen te geraken.

Er is nog een andere bevolkingsgroep in de westerse wereld die bereid zijn te gebruiken wat ze maar kunnen krijgen, om maar uit hun realiteit te ontvluchten. Mag iedereen voor zichzelf bepalen welke groep ik bedoel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MeejheM zei:
Psychedelibee zei:
Lijkt me toch dat je niet levens moe bent...
Klik om te vergroten...

Waar baseer je dat op? Van alles wat ik lees van deze wietboer maak ik op dat hij er alles aan zal doen om in de problemen te geraken.
Klik om te vergroten...
Pak dan ook even mijn hele quote, nu trek je het totaal uit verband:
Psychedelibee zei:
En als je al wat gaat proberen, ga niet zelf in de natuur iets zoeken of je wagen aan extracties of syntheses. Met alle respect, maar op je 15e kan dat alleen maar fout aflopen. Lijkt me toch dat je niet levens moe bent...
Klik om te vergroten...
Ik heb al zijn eerdere posts ook gelezen en op gereageerd destijds. Hij is duidelijk opzoek naar problemen inderdaad, ik probeerde hem alleen duidelijk te maken dat hij beter gewoon gekweekte truffels kon regelen als hij dan toch zo nodig moest gaan trippen. Gaat hij het zelf proberen te maken of te plukken dan kan het snel gevaarlijk worden. Maargoed zelfs naar de vele waarschuwingen wilde hij niet luisteren.

Hoezo kom je nu maanden later met deze uit zijn verband getrokken vraag? Destijds hebben een aantal mensen waaronder ik hem veelvuldig gewaarschuwd, en nu kom jij als een soort van een captain hindsight zo'n waarschuwing in twijfel trekken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."