#1
Hey DF'ers,
Voordat ik mijn vraag ga stellen, welke ook al duidelijk zal zijn uit de titel, wil ik eerst wat informatie geven zodat jullie een beeld kunnen schetsen van de situatie.
Een vriend van mij en ik gaan binnenkort truffels gebruiken. Dit zal voor ons allebei de eerste keer zijn. Ik ben van nature een persoon die dingen graag direct goed doet, dus ook dit! Ik blow nu al een jaar of 3 á 4 met enige regelmaat. Soms doordeweeks iedere avond een jointje of 2, en soms een aantal dagen of zelfs een aantal weken niet. Op dit moment heb ik sinds zondag niet meer geblowd en ik heb daar verder geen moeite mee.
Die vriend en ik zijn allebei goed voorbereid. We blowen ook wel eens samen. Ik zelf wil al héél lang een keertje trippen, en ik wilde dit altijd al doen op truffels. Ik heb heel veel trip reports gelezen en op verschillende sites informatie gelezen over truffels. De risico's, hoe ze gekweekt worden, tips voor tijdens de trip, noem maar op. Ik denk dat ik er zelf wel klaar voor ben. De mindset is oke, ik voel me lichamelijk prima, ik heb geen stress aan mijn hoofd en dat is bij die vriend ook het geval.
Mijn maat wil graag closed eye visuals, en ik zou liever diepe filosofische gedachten krijgen. We hebben dus ook besloten om gewoon onze eigen keuze aan truffels te nemen want we hebben met elkaar afgesproken dat het voor ons zelf zo prettig mogelijk moet zijn.
Er is echter een klein probleem: we kunnen geen goede plaats bedenken/vinden om dit te doen.
We wonen allebei nog bij onze ouders thuis, en de grote vakantie zit er net op dus veel vrije tijd blijft er niet meer over. Onze ouders zullen in het weekend echt geen 24 uur aan een stuk door weg zijn. We willen er ongeveer 24 uur voor uitrekken. Waarom weet ik niet, we zeiden dat gewoon tegen elkaar en we dachten 'Ja, is cool'. Hij heeft de voorkeur om het binnen in huis te gebruiken, met een matras op de grond, relaxte muziek, wat te eten en te drinken. Gewoon de veilige omgeving. Ik zou het echter liever in een andere omgeving gebruiken omdat ik weet dat het gewoon nog heel lang gaat duren voordat zijn of mijn ouders 24 uur weg zijn. Bij mij thuis komt regelmatig onverwachts bezoek, vaak familie. Zijn familie woont iets verder weg en bij hem is dat dus minder het geval.
Mijn voorkeur gaat uit naar een park. Ik ben echt een natuurmens en ik heb één maal mogen tripzitten toen een aantal andere vrienden van mij truffels gingen gebruiken in een park. Ik denk dat ik een enorm slechte tripzitter ben geweest want ik ben ongeveer 3 a 4 uur alleen geweest. Ze waren continue aan het wandelen en kwamen af en toe naar mij toe om te vertellen hoe indrukwekkend alles wel niet was. Gelukkig deden ze dat uit zichzelf zodat ik wist dat ze nog veilig waren. Ik heb me in de tussentijd maar vermaakt met een jointje en een boek. De reden dat ik liever naar een park ga om dit te gebruiken is omdat we dan ook rustig kunnen wandelen, mochten wij hier zin in hebben. We kunnen dan ook gewoon een jointje roken voor of tijdens de trip, want dat zou ik wel graag doen.
Jullie zullen mijn vraag inmiddels wel begrepen hebben uit het hele verhaal hierboven:
Wat raden jullie ons aan? Binnen in een van onze huizen trippen, of toch een locatie in de natuur kiezen waar het rustig is en waar we kunnen trippen?
Zijn er meerdere van jullie die tijdens hun eerste keer truffelen een (aantal) jointje(s) hebben gerookt? Ik heb gelezen dat dit de trip langer kan laten duren, en dat lijkt mij wel wat.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hopelijk kunnen we binnenkort op een locatie die we beide 'oke' vinden een leuke middag/avond beleven!
Voordat ik mijn vraag ga stellen, welke ook al duidelijk zal zijn uit de titel, wil ik eerst wat informatie geven zodat jullie een beeld kunnen schetsen van de situatie.
Een vriend van mij en ik gaan binnenkort truffels gebruiken. Dit zal voor ons allebei de eerste keer zijn. Ik ben van nature een persoon die dingen graag direct goed doet, dus ook dit! Ik blow nu al een jaar of 3 á 4 met enige regelmaat. Soms doordeweeks iedere avond een jointje of 2, en soms een aantal dagen of zelfs een aantal weken niet. Op dit moment heb ik sinds zondag niet meer geblowd en ik heb daar verder geen moeite mee.
Die vriend en ik zijn allebei goed voorbereid. We blowen ook wel eens samen. Ik zelf wil al héél lang een keertje trippen, en ik wilde dit altijd al doen op truffels. Ik heb heel veel trip reports gelezen en op verschillende sites informatie gelezen over truffels. De risico's, hoe ze gekweekt worden, tips voor tijdens de trip, noem maar op. Ik denk dat ik er zelf wel klaar voor ben. De mindset is oke, ik voel me lichamelijk prima, ik heb geen stress aan mijn hoofd en dat is bij die vriend ook het geval.
Mijn maat wil graag closed eye visuals, en ik zou liever diepe filosofische gedachten krijgen. We hebben dus ook besloten om gewoon onze eigen keuze aan truffels te nemen want we hebben met elkaar afgesproken dat het voor ons zelf zo prettig mogelijk moet zijn.
Er is echter een klein probleem: we kunnen geen goede plaats bedenken/vinden om dit te doen.
We wonen allebei nog bij onze ouders thuis, en de grote vakantie zit er net op dus veel vrije tijd blijft er niet meer over. Onze ouders zullen in het weekend echt geen 24 uur aan een stuk door weg zijn. We willen er ongeveer 24 uur voor uitrekken. Waarom weet ik niet, we zeiden dat gewoon tegen elkaar en we dachten 'Ja, is cool'. Hij heeft de voorkeur om het binnen in huis te gebruiken, met een matras op de grond, relaxte muziek, wat te eten en te drinken. Gewoon de veilige omgeving. Ik zou het echter liever in een andere omgeving gebruiken omdat ik weet dat het gewoon nog heel lang gaat duren voordat zijn of mijn ouders 24 uur weg zijn. Bij mij thuis komt regelmatig onverwachts bezoek, vaak familie. Zijn familie woont iets verder weg en bij hem is dat dus minder het geval.
Mijn voorkeur gaat uit naar een park. Ik ben echt een natuurmens en ik heb één maal mogen tripzitten toen een aantal andere vrienden van mij truffels gingen gebruiken in een park. Ik denk dat ik een enorm slechte tripzitter ben geweest want ik ben ongeveer 3 a 4 uur alleen geweest. Ze waren continue aan het wandelen en kwamen af en toe naar mij toe om te vertellen hoe indrukwekkend alles wel niet was. Gelukkig deden ze dat uit zichzelf zodat ik wist dat ze nog veilig waren. Ik heb me in de tussentijd maar vermaakt met een jointje en een boek. De reden dat ik liever naar een park ga om dit te gebruiken is omdat we dan ook rustig kunnen wandelen, mochten wij hier zin in hebben. We kunnen dan ook gewoon een jointje roken voor of tijdens de trip, want dat zou ik wel graag doen.
Jullie zullen mijn vraag inmiddels wel begrepen hebben uit het hele verhaal hierboven:
Wat raden jullie ons aan? Binnen in een van onze huizen trippen, of toch een locatie in de natuur kiezen waar het rustig is en waar we kunnen trippen?
Zijn er meerdere van jullie die tijdens hun eerste keer truffelen een (aantal) jointje(s) hebben gerookt? Ik heb gelezen dat dit de trip langer kan laten duren, en dat lijkt mij wel wat.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en hopelijk kunnen we binnenkort op een locatie die we beide 'oke' vinden een leuke middag/avond beleven!