Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je truffels kopen in Maastrichtse shop (als Belg)?

Kan je truffels kopen in Maastrichtse shop (als Belg)?

3 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kun je als Belg nog truffels kopen in een shop in Maastricht?

Zo ja, raden jullie iets aan van shop en/of truffel?

Ik heb zelf al wat ervaring met paddo's (golden teacher en B+ (of zoiets). Drie maten van me die meegaan, hebben enkel ervaring met cannabis.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
natuurlijk, maar doe ons een lol en spring niet uit een raam, dan gaan ze het hier ook verbieden.

je kan ze zelfs bestellen...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
In tegenstelling tot cannabis zijn truffels nog steeds volledig legaal in Nederland. Iedereen kan het daarom kopen, ook buitenlanders.

Je kan ze inderdaad ook gewoon online bestellen, weet alleen niet hoe het met invoer in België zit.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je even uitzoekt hoeveel soorten zwammen er ongeveer zijn, gecombineerd met he feit dat die shops echt vanonder een totaal andere nietszeggende bedrijfsnaam verzenden zou ik het als belg wel aandurven om te bestellen.

maar als je daar geen zin in hebt kun je ze in nederland in elke redelijke smartshop krijgen, met persoonlijke uitleg, dat is ook wat waard.

maar zoals ik al zei, doe geen rare dingen die leuk staan in de krant, daardoor zijn paddo's hier verboden. als je uitwijkt naar eindhoven, tilburg, den bosch of breda kan je ook wel bij de koffieshop langs als je toch moet rijden. vooral in ter neuzen, bergen op zoom, en in zuid limburg zijn ze buitenlanders zat.

iets verder landinwaarts (voor jullie dan) is er echt niet zoveel controle. dat is mijn ervaring, geen feit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."