#1
vorige week vrijdag kreeg ik mijn truffel kweeksets binnen van magictrufflegrowkit, heb 1 van die growkits meteen opengemaakt en opgezet. (binnen +- dagen kun je die dan oogsten). heb ze voor de zekerheid 4 dagen laten staan, dinsdagmiddag geoogst, in kleine stukjes gesneden en meteen begonnen met het drogen in een schoenendoos met een laptopventilatortje (zoals overal op internet beschreven stond).
De opbrengst nat was 33,5gram; vrij weinig aangezien er op de site staat dat je er 50-60gram uithaalt, maarja, kan ook aan de temperatuur hebben gelegen aangezien het niet zo warm is bij mij op zolder. heb ze ongeveer 36uur gedroogd, tot dat het gewicht nietecht meer afnam en het bijna houtsnippers leken, dus ik nam aan dat ze wel genoeg gedroogd waren.
Het totale gewicht toen het gedroogd was was 9,8ram. Heb dus de verhouding 9,8/33,5=0,293 aangehouden. Daarna nog 2dagen in een zakje in een doosje bewaard en gisteren (vrijdag) 5gram(5/0,293=17,06gram nat) afgewogen voor een solotrip.
Had de truffels gemixt in een glas Coolbest Passionfruit Heaven en in een keer opgedronken. Na ongeveer 20 minuten voelde ik het al opkomen en ik dacht dat het een flinke trip zou worden. Na 30 minuten sloot ik mijn ogen om van de CEV's te gaan genieten, deze waren er wel, maar ze waren redelijk oppervlakkig en aards, en ik moest mezelf er best erg op concentreren, en ik zag de dingen zo chaotisch allemaal door elkaar dat ik eigenlijk niks zag. heb zo een tijdje gelegen, wachtend om in 'trance' te raken zoals bij de vorige solotrip (zie tripreport hier: viewtopic.php?f=21&t=56766 ) maar die kwam maar niet.
De beelden waren ook niet echt spectaculair en opeengegevenmoment had ik het wel gezien en deed ik mijn ogen weer open. het was ondertussen al een uur en een kwartier geleden dat ik ze had ingenomen en ik begon nu wel bang te worden dat dit het was, wat zeer teleurstellend zou zijn aangezien je het geen trip kon noemen, het was meer als het gevoel wanneer de trip opkomt maar je er nog niet inzit. met ogen open had ik ook totaal geen hallucinaties of iets. Wel was het redelijk psychologisch, maar ook niet echt dat je zegt van het is heel heftig of trippend. ik zat eigenlijk tussen nuchterheid en trip in. Het werd ook niet meer dan dat, 2uur na inname had ik zelfs het idee dat het nóg minder was dan op het begin. Heb de eerste 2uur vooral psychologisch liggen nadenken, en ben op een gegeven moment maar gewoon film gaan kijken.
Ik vraag me af hoe het komt dat ik niet in de trip kwam en of het aan mij lag of aan de truffels. de laatste keer dat ik psilocybine ophad was in de kerstvakantie, maar daarvan had ik ookniet getript omdat het paddo's waren van een halfjaar oud die blijkbaar niet goed bewaard waren, en de laatste keer dat ik echt heb getript van psilocybine was op 4 september (die trip van het report waarvan hierboven de link staat). Ik had sowieso al voor meer dan een maand niks gebruikt; geen wiet, alcohol of drugs. Bovendien zou 17gram toch sowieso wel een flinke tripnop moeten leveren, in ieder geval meer dan wat ik nu heb ervaren.
De mogelijke oorzaken die ik zelf kon bedenken waren:
- Er was vantevoren al iets mis met de potentie van de truffels
- Er is iets mis gegaan met het drogen van de truffels
- Het passievruchtsap heeft op de eenofandere manier de psilocybine kapot gemaakt
- Het kwam doordat ik misschien niet in de goede mindset was. (voelde me wel goed en had zin om flink te trippen, maar had net een toetsweek achter de rug dus had niet echt tijd om voor te bereiden op de trip, zoals ik dat normaal wel doe)
- Het feit dat ik er niet bij geblowd heb wat ik normaal wel altijd doe. (Ben sinds een maand gestopt met blowen)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het achterhalen van de reden waarom ik niet getript heb, want ik heb de andere helft van de oogst nog verdeeld in microdoses, die ook weinig effect zullen hebben als die potentie net zoals die van de andere helft is, en als ik iets fout heb gedaan en dat bij die andere kweekset ook zou doen is het al helemaal zonde.
Bij voorbaat dank!
De opbrengst nat was 33,5gram; vrij weinig aangezien er op de site staat dat je er 50-60gram uithaalt, maarja, kan ook aan de temperatuur hebben gelegen aangezien het niet zo warm is bij mij op zolder. heb ze ongeveer 36uur gedroogd, tot dat het gewicht nietecht meer afnam en het bijna houtsnippers leken, dus ik nam aan dat ze wel genoeg gedroogd waren.
Het totale gewicht toen het gedroogd was was 9,8ram. Heb dus de verhouding 9,8/33,5=0,293 aangehouden. Daarna nog 2dagen in een zakje in een doosje bewaard en gisteren (vrijdag) 5gram(5/0,293=17,06gram nat) afgewogen voor een solotrip.
Had de truffels gemixt in een glas Coolbest Passionfruit Heaven en in een keer opgedronken. Na ongeveer 20 minuten voelde ik het al opkomen en ik dacht dat het een flinke trip zou worden. Na 30 minuten sloot ik mijn ogen om van de CEV's te gaan genieten, deze waren er wel, maar ze waren redelijk oppervlakkig en aards, en ik moest mezelf er best erg op concentreren, en ik zag de dingen zo chaotisch allemaal door elkaar dat ik eigenlijk niks zag. heb zo een tijdje gelegen, wachtend om in 'trance' te raken zoals bij de vorige solotrip (zie tripreport hier: viewtopic.php?f=21&t=56766 ) maar die kwam maar niet.
De beelden waren ook niet echt spectaculair en opeengegevenmoment had ik het wel gezien en deed ik mijn ogen weer open. het was ondertussen al een uur en een kwartier geleden dat ik ze had ingenomen en ik begon nu wel bang te worden dat dit het was, wat zeer teleurstellend zou zijn aangezien je het geen trip kon noemen, het was meer als het gevoel wanneer de trip opkomt maar je er nog niet inzit. met ogen open had ik ook totaal geen hallucinaties of iets. Wel was het redelijk psychologisch, maar ook niet echt dat je zegt van het is heel heftig of trippend. ik zat eigenlijk tussen nuchterheid en trip in. Het werd ook niet meer dan dat, 2uur na inname had ik zelfs het idee dat het nóg minder was dan op het begin. Heb de eerste 2uur vooral psychologisch liggen nadenken, en ben op een gegeven moment maar gewoon film gaan kijken.
Ik vraag me af hoe het komt dat ik niet in de trip kwam en of het aan mij lag of aan de truffels. de laatste keer dat ik psilocybine ophad was in de kerstvakantie, maar daarvan had ik ookniet getript omdat het paddo's waren van een halfjaar oud die blijkbaar niet goed bewaard waren, en de laatste keer dat ik echt heb getript van psilocybine was op 4 september (die trip van het report waarvan hierboven de link staat). Ik had sowieso al voor meer dan een maand niks gebruikt; geen wiet, alcohol of drugs. Bovendien zou 17gram toch sowieso wel een flinke tripnop moeten leveren, in ieder geval meer dan wat ik nu heb ervaren.
De mogelijke oorzaken die ik zelf kon bedenken waren:
- Er was vantevoren al iets mis met de potentie van de truffels
- Er is iets mis gegaan met het drogen van de truffels
- Het passievruchtsap heeft op de eenofandere manier de psilocybine kapot gemaakt
- Het kwam doordat ik misschien niet in de goede mindset was. (voelde me wel goed en had zin om flink te trippen, maar had net een toetsweek achter de rug dus had niet echt tijd om voor te bereiden op de trip, zoals ik dat normaal wel doe)
- Het feit dat ik er niet bij geblowd heb wat ik normaal wel altijd doe. (Ben sinds een maand gestopt met blowen)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het achterhalen van de reden waarom ik niet getript heb, want ik heb de andere helft van de oogst nog verdeeld in microdoses, die ook weinig effect zullen hebben als die potentie net zoals die van de andere helft is, en als ik iets fout heb gedaan en dat bij die andere kweekset ook zou doen is het al helemaal zonde.
Bij voorbaat dank!