Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruin uitgeslagen DMT

Bruin uitgeslagen DMT

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yaizer zei:
Had een bong gekocht voor changa. Na zo'n 800 mg changa (nog 200 mg over^^) stinkt die hele bong. Echt intens.

Proberen schoon te maken met kokend water maar de geur is er nog steeds niet uit...
Klik om te vergroten...
Tja, ik heb een pijpje die ik alleen voor DMT gebruik. Maar binnenkort gaat dat pijpje waarschijnlijk de kast in. Ik ga een andere methode proberen om dmt te roken. Als het werkt hou ik jullie zeker op de hoogte!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kunt inderdaad gewoon het beste een pijp enkel voor changa of DMT kopen. Die smaak en geur krijg je er nooit meer helemaal uit en je wilt ook niet dat wanneer je wiet rookt in enen allemaal fractals gaat zien ofzo.

Platina zei:
Dat is wel het plan. Kijken of het genoeg is. Er zit volgens mij nog best een hoop in... En als het te weinig is kan ik een paar uur later wat bijvullen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Nog geprobeerd om de restanten uit je pijp te roken het weekend? Ik ben wel benieuwd naar je ervaring.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Je kunt inderdaad gewoon het beste een pijp enkel voor changa of DMT kopen. Die smaak en geur krijg je er nooit meer helemaal uit en je wilt ook niet dat wanneer je wiet rookt in enen allemaal fractals gaat zien ofzo.


Nog geprobeerd om de restanten uit je pijp te roken het weekend? Ik ben wel benieuwd naar je ervaring.
Klik om te vergroten...
Helaas nog niet aan toe gekomen. Ik kreeg vorige week woensdag avond bericht van partyflock dat ik kaarten had gewonnen voor Primal Outdoors afgelopen zaterdag. Vrijdag avond kon ik de DMT niet roken dus zondag ochtend had nog een optie kunnen zijn. Was alleen best brak van de 150mg pep die ik had genomen (had maar een uur of 2 geslapen) dus ik sloeg even over. Ergens in de avond deze week moet het wel lukken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen haast ermee zou ik zeggen, dat is zonde van de DMT. De ochtend na een avondje was sowieso niet echt een goed moment voor DMT geweest.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Geen haast ermee zou ik zeggen, dat is zonde van de DMT. De ochtend na een avondje was sowieso niet echt een goed moment voor DMT geweest.
Klik om te vergroten...
Daarom. Ik neem de tijd.
s
spiritueel zoekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je het inmiddels al gebruikt?
En heb je de DMT zelf gemaakt?
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#7
spiritueel zoeker zei:
Heb je het inmiddels al gebruikt?
En heb je de DMT zelf gemaakt?
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn pijpje nog niet leeg gerookt. Heb een andere manier van roken gebruikt waar ik nog een verslag over ga schrijven (ben er nog niet aan toe gekomen).

Heb de DMT zelf gekocht! :grin:
s
spiritueel zoekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Platina zei:
Ik heb mijn pijpje nog niet leeg gerookt. Heb een andere manier van roken gebruikt waar ik nog een verslag over ga schrijven (ben er nog niet aan toe gekomen).

Heb de DMT zelf gekocht! :grin:
Klik om te vergroten...
Dank je Platina, dat verslag ga ik zeker lezen.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgende week ga ik eraan beginnen. Dan heb een week vrij ivm defqon aankomd weekend. Dus zat tijd om dat report te schrijven :sunglasses:
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet dat DMT herkristalliseerd in de pijp en dat je het in principe gewoon weer kan roken. Ik vind het alleen een beetje raar dat spierwitte dmt bijna donkerbruin word en er niet als kristallen bij liggen. Ik vind het best moeilijk uitleggen terwijl ik ook gewoon de foto kan uploaden maja.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hele goede avond allen!

Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst kennis gemaakt met DMT. Geweldige kennismaking overigens.

Nou viel het me op dat er een hele bruine DMT in de pijp achter is gebleven. Het is ook geen klein beetje.

Nou is mijn plan om vrijdag avond een heftigere DMT ervaring te ervaren. Zal ik het er op wagen om die bruine DMT te roken?

Ik heb er een foto van maar weet niet zeker of ik foto's van drugs mag plaatsen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is gebruikelijk dat er best veel DMT in je pijp achterblijft, wanneer het verdampt wordt het vloeibaar en een deel herkristaliseerd daarna weer in je pijp. Je kan de DMT uit je pijp gewoon roken door het opnieuw te laten verdampen. Laat je het er lang in zitten dan zal het overwegend DMT-n-Oxide worden, maar na een weekje zal dat wel meevallen.

Het enige nadeel wanneer je enkel de overgebleven DMT uit je pijp verdampt is dat je niet precies weet hoeveel mg dat is. Vul je hem wel bij, moet je er weer rekening mee houden dat je dosis eigenlijk hoger is aangezien er nog overgebleven DMT in je pijp zit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Platina zei:
Ik vind het best moeilijk uitleggen terwijl ik ook gewoon de foto kan uploaden maja.
Klik om te vergroten...
Ik denk wel dat ik weet hoe het eruit ziet, aangezien ik dit ook al vaak heb gehad. Maar je mag je foto uploaden als je wilt.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is het. Een donkerbruinige massa van dmt. Het is iets minder donker als de foto het er uit doet laten zien. Voorderest zitten er mooie witte kristallen in. De DMT die ik heb is ook spierwit overigens.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een groot deel is nog gewoon kleurloos hergekristaliseerd zo te zien en een deel bruin. Dat is bij mij ook zo gegaan en als je het lang genoeg laat zitten wordt dat kleurloze ook bruin.

Dus wat zou kunnen, maar dat is wel een beetje speculeren van mijn kant, is dat het bruine deel al geoxideerd is tot DMT-n-Oxide. Dit zeg ik omdat dus een deel na verloop van tijd alsnog bruin/oranje wordt en omdat ik zelf ook DMT-n-Oxide in huis heb die ook oranje is.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm, maar dat is wel heel raar want afgelopen zondag zag het er zo al uit. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat mijn verdamp techniek nog niet op en top is? Dat de bruine dmt gewoon bijna verbrand is?

Ik denk dat ik het morgen avond gewoon ga roken en zie wel hoe het valt. Vind het w leuk om over na te denken though. :innocent:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Platina zei:
Hmmm, maar dat is wel heel raar want afgelopen zondag zag het er zo al uit. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat mijn verdamp techniek nog niet op en top is? Dat de bruine dmt gewoon bijna verbrand is?
Klik om te vergroten...
Zou kunnen dat een deel verband is, maar durf ik niet veel zinnigs over te zeggen.

Sowieso zag ik op je foto ook nog genoeg wat gewoon kleurloos is hergekristaliseerd, dus dat deel kun je sowieso prima opnieuw verdampen.

Ga je enkel wat nog in je pijp zit roken, dus niet aanvullen met nieuwe dmt? Ben benieuwd hoe het gaat in ieder geval.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
Zou kunnen dat een deel verband is, maar durf ik niet veel zinnigs over te zeggen.

Sowieso zag ik op je foto ook nog genoeg wat gewoon kleurloos is hergekristaliseerd, dus dat deel kun je sowieso prima opnieuw verdampen.

Ga je enkel wat nog in je pijp zit roken, dus niet aanvullen met nieuwe dmt? Ben benieuwd hoe het gaat in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Dat is wel het plan. Kijken of het genoeg is. Er zit volgens mij nog best een hoop in... En als het te weinig is kan ik een paar uur later wat bijvullen natuurlijk.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had een bong gekocht voor changa. Na zo'n 800 mg changa (nog 200 mg over^^) stinkt die hele bong. Echt intens.

Proberen schoon te maken met kokend water maar de geur is er nog steeds niet uit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."