#1
Hi allemaal,
Ik heb gisteravond iets bijzonders meegemaakt. Ik had eindelijk weer eens zin en tijd voor een truffelavondje, alles voorbereid, zelfs mijn hele huis opgeruimd en schoongemaakt om mijn hoofd leeg te maken voor de trip. En ik had jullie graag met een tripreportje verblijd, maar... de truffels werkten niet!![:confused:]()
Paar weken geleden 15 gram Hollandia besteld bij een smartshop waar ik normaal erg tevreden over ben. Ik had voor de Hollandia gekozen omdat deze wordt aangeprezen als een van de allersterkste truffels. Ik heb eerder al eens 15 gram Atlantis gedaan (tripreportje staat op deze website) en dat was een erg intense trip, maar ik wilde nog een stapje verder.
Rond 21.30 uur de volledige portie truffels ingenomen op de manier waarop ik het tot nu toe altijd doe (truffels met vork zo fijn mogelijk prakken, water koken en wat laten afkoelen, cup-a-soup en water in mok, fijngeprakte truffels erbij). Ik had de hele dag amper wat gegeten, alleen wat yoghurt en fruit 's morgens, dus dat kan het niet geweest zijn.
Intussen had ik met Sannebanne van dit forum afgesproken op Facebook (heerlijk mens is dat trouwens!), zij zou XTC gaan doen en ik de truffels en we zouden zo een beetje 'samen' gaan trippen/spacen. Erg gezellig!
Het viel me direct wel al op dat de truffels er lang over deden om in te werken. Ik ben gewend dat je het na een kwartier tot een half uur begint te voelen en dat het dan ook in rap tempo naar de piek gaat.
Na ik denk een uur na inname voelde ik de eerste vage effecten. Wat klamme handen, een waziger zicht. Maar heel mild. Amper bodyload of misselijkheid waar normaal het begin van de trip toch wel door gekenmerkt wordt. Wel kwamen er wat lichte visuals. Het huis van de overburen 'ademde' en de stof van mijn gordijnen kronkelde een beetje. Maar alleen als ik erop focuste. Ik dacht: nu komt-ie! Maar tien minuten later waren de lichte visuals weer verdwenen...
Anderhalf uur na inname (ik voelde me nu alleen nog maar licht stoned, ik was met mensen aan het appen, kon helder nadenken en reageren en kon ook gewoon door mijn kamer lopen - wat wel wat wil zeggen want na truffels kan ik meestal alleen maar vreemd strompelen) begon ik me zorgen te maken. Dit was niet normaal. Het had allang moeten werken. Ik had ook de 'gebruikelijke' psilo-effecten totaal niet (gapen, tranende ogen, etc.).
Twee uur na inname (en nog altijd alleen maar licht stoned) heb ik in overleg met Sanne besloten om een driekwart pil XTC te nemen. Dit was de enige drug die ik verder nog had liggen en ik wilde nu ook lekker een avondje spacen. Misschien niet de meest verstandige keuze, vandaar dat ik ook even twijfelde, maar ja... het was natuurlijk wel een beetje teleurstellend. Ik heb dus eigenlijk een 'hippieflip' gedaan
maar kan het niet zo noemen omdat de psilo niet zijn werk deed. De XTC deed dat gelukkig wél en nam het ook volledig over - heerlijk! Dus het is toch nog een goede avond/nacht geworden. De X-space was verder totáál niet 'trippy' of iets dergelijks en ik heb niets meer gemerkt van het feit dat ik truffels had genomen.
Nu mijn vraag: hoe vaak komt dit voor?? Slechte batch? Ik snap wel dat truffels een natuurproduct zijn, maar dit vind ik wel extreem: 15 gram van zo'n sterke truffel nemen en amper tot geen effect. Ik denk erover om te klagen bij de smartshop zodat ik hopelijk nieuwe krijg.
Moet wel zeggen dat toen ik het zakje ontving, dat het me opviel dat er lucht bij de truffels zat. (Het was niet volledig vacuüm meer.) Heb daar nog over gemaild met de smartshop maar volgens hen kon dit geen enkel kwaad.
Iemand soortgelijke ervaringen?
Ik heb gisteravond iets bijzonders meegemaakt. Ik had eindelijk weer eens zin en tijd voor een truffelavondje, alles voorbereid, zelfs mijn hele huis opgeruimd en schoongemaakt om mijn hoofd leeg te maken voor de trip. En ik had jullie graag met een tripreportje verblijd, maar... de truffels werkten niet!
Paar weken geleden 15 gram Hollandia besteld bij een smartshop waar ik normaal erg tevreden over ben. Ik had voor de Hollandia gekozen omdat deze wordt aangeprezen als een van de allersterkste truffels. Ik heb eerder al eens 15 gram Atlantis gedaan (tripreportje staat op deze website) en dat was een erg intense trip, maar ik wilde nog een stapje verder.
Rond 21.30 uur de volledige portie truffels ingenomen op de manier waarop ik het tot nu toe altijd doe (truffels met vork zo fijn mogelijk prakken, water koken en wat laten afkoelen, cup-a-soup en water in mok, fijngeprakte truffels erbij). Ik had de hele dag amper wat gegeten, alleen wat yoghurt en fruit 's morgens, dus dat kan het niet geweest zijn.
Intussen had ik met Sannebanne van dit forum afgesproken op Facebook (heerlijk mens is dat trouwens!), zij zou XTC gaan doen en ik de truffels en we zouden zo een beetje 'samen' gaan trippen/spacen. Erg gezellig!
Na ik denk een uur na inname voelde ik de eerste vage effecten. Wat klamme handen, een waziger zicht. Maar heel mild. Amper bodyload of misselijkheid waar normaal het begin van de trip toch wel door gekenmerkt wordt. Wel kwamen er wat lichte visuals. Het huis van de overburen 'ademde' en de stof van mijn gordijnen kronkelde een beetje. Maar alleen als ik erop focuste. Ik dacht: nu komt-ie! Maar tien minuten later waren de lichte visuals weer verdwenen...
Anderhalf uur na inname (ik voelde me nu alleen nog maar licht stoned, ik was met mensen aan het appen, kon helder nadenken en reageren en kon ook gewoon door mijn kamer lopen - wat wel wat wil zeggen want na truffels kan ik meestal alleen maar vreemd strompelen) begon ik me zorgen te maken. Dit was niet normaal. Het had allang moeten werken. Ik had ook de 'gebruikelijke' psilo-effecten totaal niet (gapen, tranende ogen, etc.).
Twee uur na inname (en nog altijd alleen maar licht stoned) heb ik in overleg met Sanne besloten om een driekwart pil XTC te nemen. Dit was de enige drug die ik verder nog had liggen en ik wilde nu ook lekker een avondje spacen. Misschien niet de meest verstandige keuze, vandaar dat ik ook even twijfelde, maar ja... het was natuurlijk wel een beetje teleurstellend. Ik heb dus eigenlijk een 'hippieflip' gedaan
Nu mijn vraag: hoe vaak komt dit voor?? Slechte batch? Ik snap wel dat truffels een natuurproduct zijn, maar dit vind ik wel extreem: 15 gram van zo'n sterke truffel nemen en amper tot geen effect. Ik denk erover om te klagen bij de smartshop zodat ik hopelijk nieuwe krijg.
Iemand soortgelijke ervaringen?