#1
Psychonautwiki heeft 3 verschillende methodes op hun website staan zie ik nu.
Citroenzuur kan geen kwaad, heb de vorige keer de Syrische Wijnruit al in een mengsel van thee en citroenzuur gedaan zodat die wat beter werd opgenomen, nu nog hetzelfde met de truffels doen.
Dus volgens jou is een lemontek al anderhalf keer zo sterk? Dus dan zou ik met een lemontek + Syrische wijnruit van 2 porties naar tegen de 4 porties moeten gaan?

En de totale werking van de lemontek is per definitie niet minder lang?
Ik ben nog steeds niet helemaal boven theewater maar kan alweer beetje denken.
Het was er over, overduidelijk. Het was geen bad trip of zo, maar gewoon net te heftig. Daarnaast ook heel chaotisch allemaal, zal ook wel komen omdat ik mijn ADD-medicatie de laatste 2 weken 2 keer 4 dagen niet heb genomen om er een Mao-remmer bij te kunnen nemen. En daardoor kon ik al die visuele en mentale prikkels ook al niet goed verwerken en ben ik behoorlijk overprikkeld geraakt.
Daarnaast dus een kater, eigenlijk gisteren in de comedown al en nu nog steeds. Alsof er dikke stroop in mijn hersenpan zit, alles gaat zo traag en moeizaam.
Maar goed, weer een les geleerd, meer is niet altijd beter.
Over de Lemontek, het werkt sneller, de piek komt eerder en in plaats van de gebruikelijke golven heb ik een continue piek gehad de eerste 2 uur, dan lijkt ineens alles weg te zijn en dan bam weer helemaal terug er in. en dat blijft zich nog herhalen een uur of 2 en dan begint het snel af te zwakken, dus de totale duur is inderdaad wat korter.
Ik heb nog wel even nodig om deze te verwerken. Voorlopig geen triprapport, ik zou niet weten waar ik moet beginnen en of ik die van gisteren überhaupt wel op papier ga krijgen.
Ja ok als je zo zegt snap ik het, in je eerdere bericht zei je namelijk wat anders.Nou ja, kijk...
Ik ben inderdaad ervaren tripper en het gaat eigenlijk altijd goed, zelfs tot een driedubbele portie toe dus ik zocht dan ook echt een 'over the top' ervaring. Ik was gewoon benieuwd wat er zou gebeuren als ik nog een stapje verder zou gaan.
Geen naiviteit dus, maar bewust op zoek geweest naar de grenzen en daar wellicht wat overheen gegaan.
Maar goed, zo erg is het nu allemaal ook weer niet. Het was net over het randje maar heb het gewoon ondergaan, niet in paniek geraakt of zo en er niks aan overgehouden of iets dergelijks.
Dus constateer ik achteraf gewoon eerlijk dat ietsje minder wat beter zou zijn geweest, meer moet je er niet achter zoeken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."