Ik had toen eerst n kwart portie truffels genomen en een kwartier laten n halvje xtc nou dat was nog eens een leuke trip zeker een aanrader
#2
Helleuw,
Ik heb een keer of 3 xtc gedaan, truffels vaker. Ik trip meestal alleen, puur omdat ik dan voor m'n gevoel beter kan nadenken en meer in m'n trip zit, en dan word ik nergens door gestoord. anyway, to the point:
Ik ben benieuwd naar de combo xtc - truffels. Zijn er mensen die 't hebben meegemaakt, zo ja hoe was 't? Ik kan me voorstellen dat xtc in je eentje niet bijster interessant is though, dus zou je aanraden om 't dan niet alleen te doen?
#3
Dit heet hippieflippen, typ die term maar eens in op google.
XTC in je eentje is wel leuk hoor. Het is maar net hoe je je instelt. Heerlijk relax, thuis setting en xtc. Dat kan echt lekker en leuk zijn hoor. Ik doe dat wel eens en wel meer mensen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.