#1
Kijk eens aan, een heel andere ervaring met Kratom deze keer, hoewel ik het gevoel wel herkende was de uitwerking toch een stuk anders dan vorige week met de White Vein.
Ik heb me echt vermaakt met de Kratom van vandaag. Beetje loomheid in het begin, heel ontspannen maar toch energiek, zo scherp als een mes, en ook nog een lichte euforie. En ik had al een goed humeur vandaag, misschien werd die ook nog een beetje versterkt. Het blijft allemaal subtiel, maar toch....![:)]()
Toch wel leuk spul dus.![:)]()
Dus de White Vein en de Green Vein hebben we gehad. De eerste lijkt me wel iets voor het slapen gaan, de tweede leent zich wel voor sociale aangelegenheden. en dan heb ik nog 'All in one' en Bali Daeng X te gaan. En die schijnen sterker te zijn dan de White en Green, ik ben benieuwd.
@ Fruitvlieg:
Ja, ik weet dat het verslavend is, want zoals altijd lees ik me altijd goed in voor ik iets probeer. Maar zo voor af en toe zie ik geen enkele belemmering. er is in ieder geval geen enkele craving als het uitwerkt dus wat dat betreft zit je wel veilig. En nee, ik zoek niet naar iets wat ik elke dag kan gebruiken. Ik vind het leuk om me af en toe anders te voelen dan normaal maar ik wil me niet continue anders voelen dan normaal. Anders wordt 'anders' normaal dus is anders niet meer apart en dan zit je nog met een verslaving opgezadeld ook nog.
Van een 'leegetrokken' gevoel pf iets anders negatiefs heb ik overigens nog geen last gehad.
Ik heb me echt vermaakt met de Kratom van vandaag. Beetje loomheid in het begin, heel ontspannen maar toch energiek, zo scherp als een mes, en ook nog een lichte euforie. En ik had al een goed humeur vandaag, misschien werd die ook nog een beetje versterkt. Het blijft allemaal subtiel, maar toch....
Toch wel leuk spul dus.
Dus de White Vein en de Green Vein hebben we gehad. De eerste lijkt me wel iets voor het slapen gaan, de tweede leent zich wel voor sociale aangelegenheden. en dan heb ik nog 'All in one' en Bali Daeng X te gaan. En die schijnen sterker te zijn dan de White en Green, ik ben benieuwd.
@ Fruitvlieg:
Ja, ik weet dat het verslavend is, want zoals altijd lees ik me altijd goed in voor ik iets probeer. Maar zo voor af en toe zie ik geen enkele belemmering. er is in ieder geval geen enkele craving als het uitwerkt dus wat dat betreft zit je wel veilig. En nee, ik zoek niet naar iets wat ik elke dag kan gebruiken. Ik vind het leuk om me af en toe anders te voelen dan normaal maar ik wil me niet continue anders voelen dan normaal. Anders wordt 'anders' normaal dus is anders niet meer apart en dan zit je nog met een verslaving opgezadeld ook nog.
Van een 'leegetrokken' gevoel pf iets anders negatiefs heb ik overigens nog geen last gehad.