Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca ceremonies?

Ayahuasca ceremonies?

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RachelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi martymart,
Ik heb mijn reis bij Rotterdam reizigers gedaan. Ik vond het daar super fijn en voelde me heel veilig.
Succes in je zoektocht
D
DopamineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb mijn ceremonie gedaan bij de innerlijke reis.
Ik heb hier hele slechte ervaringen mee. Zou hier dus niet voor kiezen!
M
MartymartLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi daar,

Ik zou weleens een Ayahuasca ceremonie willen bijwonen, omdat ik van meerdere mensen (via via) hoor dat het een heel bijzondere en zelfs helende ervaring kan zijn. Nu schijnt het zo te zijn dat er ook ceremonies zijn waar dingen misgaan, er onverantwoord wordt omgegaan met de drug of dat er zelfs misbruik plaatsvindt. Lijkt me niet chill om daar tussen te zitten.

Omdat ik daar natuurlijk niet wil belanden, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen (desnoods via via), met de vraag: bij welke ceremonie moet ik in ieder geval niet zijn? En hoe weet ik van tevoren of iets wel/niet oké is?

Bedankt alvast!
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nu twee keer een ayahuasca ceremonie meegemaakt. De eerste keer was een reguliere ceremonie en de tweede keer was een traditionele ceremonie met een Peruaanse Sjamaan.
Sinds Ayahuasca in de media komt, zie je dat er een wirwar aan locaties bijkomen waar je een dergelijke cermonie kunt doen. Inderdaad, dit zijn lang niet allemaal goeie locaties met goeie begeleiding.

In doetinchem zit Om-mij. Als je daar naar toe gaat, dan weet je in ieder geval dat je op een plek zit waar ze ruime ervaring met ayahuasca hebben (meer dan 3000 reizigers inmiddels). Tevens is de begeleiding goed, en er is nazorg voor diegene die het nodig hebben. Deze en volgende maand kun je daar ook reizen onder leiding van Gino, een peruaanse sjamaan. Maar reguliere sessies zijn natuurlijk ook mogelijk.

@moderator: Ik noem hierboven heel specifiek een locatie.Juist omdat ik met deze locatie persoonlijk ervaring mee heb. Weet niet of dit tegen de forumregels in gaat. Maar feit is dat er momenteel een wildgroei is aan ayahuasca locaties. En je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met zulke krachtige middelen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dacide zei:
@moderator: Ik noem hierboven heel specifiek een locatie.Juist omdat ik met deze locatie persoonlijk ervaring mee heb. Weet niet of dit tegen de forumregels in gaat.
Klik om te vergroten...
Geen probleem, ayahuasca aanbieders mogen gewoon genoemd worden.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopamine zei:
Ik heb mijn ceremonie gedaan bij de innerlijke reis.
Ik heb hier hele slechte ervaringen mee. Zou hier dus niet voor kiezen!
Klik om te vergroten...

Kun je dit een beetje toelichten? Was het voor jou een slechte ervaring of was de organisatie niet prettig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."